Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Χρονισμος vespa px με strobo light και δισκο χρονισμου


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
4 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#1 bach

bach

    Moderator

  • Moderators
  • 3.750 Δημοσιεύσεις:
  • LocationL.A.
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Ρ221XX

Καταχωρήθηκε 24 Φεβρουάριος 2018 - 20:14 μμ

Εδω θα δουμε βημα βημα πως χρονιζουμε τον κινητηρα της vespa μας με δισκο χρονισμου και strobo light.

Τι θα χρειαστουμε:Ενα πιστολι στροβοσκοπικο.https://www.sip-scoo...timing_wi301430

Δισκο-μοιρογνωμονιο:https://www.scooterh...timing.disc.pdf

Μια πηγη ρευματος 12ν εξωτερικη αν δεν εχει μπαταρια η βεσπα μας

Ενα κομματι συρμα ευκαμπτο

Piston stopper(στην περιπτωση μας ειναι ιδιοκατασκευη με δοτη ενα μπουζι και μια βιδα περιπου 3,5 εκ μηκος)https://www.scooterh...ls.html#tdctool

Μαρκαδορο

Εξολκεα βολαν:https://www.scooters...roducts_id=1634

Εργαλειο σταθεροποιησης βολαν:https://www.scooters...roducts_id=1884

Χαρτι και μολυβι

Κομπιουτερακι και ησυχια μπολικη!!!

 

Ξεκιναμε βγαζοντας το καπακι του βολαν για να μπορεσουμε να απομακρυνουμε το βολαν και να δουμε το μανιατο μας,σε ποια θεση βρισκεται.Συνηθως τα μανιατο εχουν σημαδια με τα γραμματα Α και ΙΤ.Θεωρητικα το Α ειναι οι 23 μοιρες και το ΙΤ οι 18 μοιρες.

Στην περιπτωση που χρησημοποιω σαν παραδειγμα εχουμε μια βεσπα Ρ200Ε με κιτ της μαλοσι που πρεπει βασει προδιαγραφων να χρονιστει στις 18 μοιρες.

Βλεπουμε οτι δεν ηταν στο ΙΤ και διορθωνουμε βαζοντας το στο ΙΤΕπισυναπτόμενο Αρχείο  20180223_164130.jpg   227,92Κ   2 λήψεις

Ξαναβαζουμε το βολαν στη θεση του.

Βγαζουμε το μπουζι και στη θεση του βιδωνουμε το piston stopper.

Ξεκιναμε να περιστρεφουμε το βολαν με φορα δεικτων ρολογιου μεχρι να σταματησει το πιστονι μας ακουμπωντας στο piston stopper.ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Δεν παταμε μανιβελα,ολες τις κινησεις τις κανουμε με το χερι και προσεκτικα!!!

Καλο θα ειναι να εχουμε βιδωμενο στο βολαν μας τον εξολκεα του για να μπορει να στεκεται ο δισκος χρονισμου με τις μοιρες.

Τοποθετουμε λοιπον το δισκο μας και αφου εχουμε κανει το μαλακο συρμα μας βελονα για να σημαδευουμε τις μοιρες,βρισκουμε το μηδεν(0)Επισυναπτόμενο Αρχείο  20180223_165212.jpg   177,44Κ   0 λήψεις

Περιστρεφουμε τωρα τον δισκο μαζι με το βολαν(προσεχουμε να κινουνται μαζι χωρις να μας κουνηθει απο τη θεση του ο δισκος) αναποδα απο τη φορα των δεικτων του ρολογιου μεχρι να σταματησει.Θα μας δειξει ενα νουμερο.Στο παραδειγμα μας δειχνει 267 μοιρες.αυτο το νουμερο το γραφουμε και το ονομαζουμε "1".Επισυναπτόμενο Αρχείο  20180223_165708.jpg   76,36Κ   0 λήψεις

Αφαιρουμε το "1"(267) απο τις 360 μοιρες.Το αποτελεσμα το γραφουμε και το ονομαζουμε "2".Στην περιπτωση μας το αποτελεσμα ειναι 93.

Διαιρουμε το "2" δια 2.Το αποτελεσμα το γραφουμε και το ονομαζουμε "3".Στην περιπτωση μας το αποτελεσμα ειναι 46,5.

Προσθετουμε το "3" στο "1".Το αποτελεσμα μας το ονομαζουμε "4".Στην περιπτωση μας το αποτελεσμα ειναι 313,5 μοιρες.

Βγαζουμε το piston stopper και ξανατοποθετουμε το μπουζι στη θεση του.

Συνεχιζουμε να γυρναμε το βολαν με φορα αναποδη απο τους δεικτες του ρολογιου μεχρι να μας δειξει το νουμερο "4" στο συρμα-δεικτη μας(313,5 μοιρες).Επισυναπτόμενο Αρχείο  20180223_171158.jpg   173,5Κ   0 λήψεις

Σημαδευουμε το βολαν και το καρτερ μας με μαρκαδορο.Αυτο ειναι το Ανω Νεκρο Σημειο μας.

Απο αυτο το σημειο συνεχιζουμε να γυρναμε με φορα αναποδη των δεικτων του ρολογιου και προσθετουμε τις μοιρες που θελουμε να χρονισουμε το μοτερ μας,στην περιπτωση μας 18 μοιρες.

Σημαδευουμε παλι το βολαν.

Αυτο το σημαδι πρεπει να "χτυπαει"στο σημαδι που εχουμε κανει στο καρτερ μας οταν ο κινητηρας δουλευει μεταξυ 3.000 και 4.000 στροφων με το στροβοσκοπικο πιστολι μας.Αναλογως μετακινουμε το μανιατο μας αν δεν συμπιπτουν τα σημαδια μας.

Καλη επιτυχια!!!

 

Επισυναπτόμενα Αρχεία


  • Σαργέντης, hukgys, Κορίνθιος and 1 other like this

#2 Σαργέντης

Σαργέντης

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.743 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2018 - 02:18 πμ

Πολύ αναλυτικό και χρήσιμο!!!Μπράβο Μπάμπη!!!!!


  • bach likes this

#3 Ταρτης

Ταρτης

    VFH Senior Member

  • Members
  • 330 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2018 - 07:27 πμ

Εγραψες Μπαμπη!
  • bach likes this

#4 DEMENTED

DEMENTED

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.492 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:VESPA PX 221,μια μου φτανει!

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2018 - 14:50 μμ

Η αρχικη και ΠΟΙΟ σημαντικη διαδικασια στησηματος οποιουδηποτε μοτερ και το πρωτο πανελλαδικο ποστ του ειδους στην ιστορια των φορουμ..τελος οι χοντραδες Α=μαμα και ΙΤ=κιτ ..η βεσπα ειναι πιστολι που μπορει να γινει μιδραλιο..εμεις το ειχαμε φυσοκαλαμο..μπραβο Μπαμπης!
  • bach likes this

#5 bach

bach

    Moderator

  • Moderators
  • 3.750 Δημοσιεύσεις:
  • LocationL.A.
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Ρ221XX

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2018 - 14:53 μμ

Τζιμακο μου...Ευχαριστω για τη γνωση που μου εδωσες στο συγκεκριμενο θεμα.Εγω απλα το εφαρμοσα και το μετεφερα εδω..Ολο αυτο ειναι δικες σου οδηγιες!Ευχαριστω φιλε!


  • DEMENTED likes this