Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Kοπα ΚΑΜΠΑΝΑ


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
23 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#16 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 02 Δεκέμβριος 2009 - 11:20 πμ

Το επομενο με το καλο project,
θα ειναι να κανω ενα στανταρντ 150 καρτερ,
για καλη καταναλωση.

#17 loulis

loulis

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.685 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 02 Δεκέμβριος 2009 - 11:26 πμ

ενδιαφερον πειραμα.καλη επιτυχια.

με την πεδηση θα ασχοληθεις καθολου?

#18 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 02 Δεκέμβριος 2009 - 11:34 πμ

καμπανα ελατηρια ενισχυμενη


Εκει ειναι το Λαμπρετοπροβλημα,
αν το μοτερ ειναι πειραγμενο,χρειαζεται δυνατη καμπανα,
τα ελατηρια ειναι τοσο σκληρα που δεν κανουν απολαυστικη την οδηγηση μεσα στην πολη.

Μονο ο Σωτηρης δε θα καταλαβαινει το προβλημα,
τα δικα μου χερια δεν το αντεχουν.

Για την πεδηση,
αλλα μεγαλο προβλημα,οχι,
μαμα δισκοφρενο μπροστα ταμπουρο πισω.

Ειμαι της παλιας σχολης,
δε θελω εξωτερικες παρεμβασεις,
εδω τα λαστιχα μου ειναι τα S83 (oxi για πολλα),
φορος τιμης στους ηρωες του 60.

#19 PS

PS

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.608 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 02 Δεκέμβριος 2009 - 11:38 πμ

Cheers

Eλπιζω τελη Ιανουαριου να ειναι ετοιμο,
Θα μπει στην SX,
εχω αποφασισει οτι δεν θα αγοραζω Λαμπρετες αλλα θα φτιαχνω καρτερ μονο.

Το κιτακι ειναι το Rapido 250,
κανονικα με εναν 60mm στροφαλο δινει 244 κυβικα αλλα εγω ηθελα ενα καθαρο 250αρι.

Στα 62mm η μπιελα βρισκει στροφαλοθαλαμο,
γι'αυτο χρειαζεται μηχανουργειο.

Επισης και το spigot του κυλινδρου,ειναι 3mm μεγαλυτερο,
οποτε ανοιχτηκε και η εισοδος του κυλινδρου.

Εχει γινει blueprinting,
σε εισαγωγη και εξαγωγη κυλινδρου.

Το kit ειναι touring,
δηλαδη εχει τη δυναμη και την ροπη σε χαμηλες στροφες,
δεν ειναι το πιο δυνατο στην αγορα,
RB Monza TS1 RT,ειναι πιο δυνατα, αλλα αυτο μου ταιριαζει περισοτερο,
γιατι εχει πολλη καλη ροπη.
Ετσι και αλλιως οι ιπποι του (20+ ... 30-),ειναι υπεραρκετοι για 44 χρονων σκουτερ.

Το γραναζομα το εχω σε τελικη σχεση 4.6,
αυτο σημαινει οτι στον δρομο,
με τεταρτη στις 8200 στροφες,
πιανει τα 147 χιλιομετρα την ωρα,
8200 στροφες ομως θα ειναι το ανωτερο με τον συνδιασμο εξατμησης που επελεξα (48mm Clubman),
και το blueprinting που εγινε,
πιο λογικο θα ειναι να δουλευει στις 6500-7500 στροφες.


Επιστημη ολοκληρη.....παρα το γεγονος οτι δεν καταλαβαινω ουτε τα μισα απο αυτα που λες....σαν προτζεκτ εχει πολυ ενδιαφερον.Για να δουμε πως θα ακουγετε και πως θα πηγαινει.

Θα κλαψουνε μανουλες στο Βεσπαθλο. Οπωςδηποτε θα πρεπει να βαλεις το μεγαλυτερο ρεζερβουαρ.

#20 viaGRa

viaGRa

    VFH Senior Member

  • Members
  • 2.393 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAntananarivo

Καταχωρήθηκε 02 Δεκέμβριος 2009 - 11:42 πμ



καμπανα ελατηρια ενισχυμενη


Εκει ειναι το Λαμπρετοπροβλημα,
αν το μοτερ ειναι πειραγμενο,χρειαζεται δυνατη καμπανα,
τα ελατηρια ειναι τοσο σκληρα που δεν κανουν απολαυστικη την οδηγηση μεσα στην πολη.

Μονο ο Σωτηρης δε θα καταλαβαινει το προβλημα,
τα δικα μου χερια δεν το αντεχουν.

Για την πεδηση,
αλλα μεγαλο προβλημα,οχι,
μαμα δισκοφρενο μπροστα ταμπουρο πισω.

Ειμαι της παλιας σχολης,
δε θελω εξωτερικες παρεμβασεις,
εδω τα λαστιχα μου ειναι τα S83 (oxi για πολλα),
φορος τιμης στους ηρωες του 60.


ισως με καποιο hebo να το κανεις ημιυδραυλικο και καπως
μειωσεις το "γυμναστηριο".



#21 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 02 Δεκέμβριος 2009 - 11:44 πμ

Aν δεν χρειαζομουν ενα πακετο τσιγαρα την ωρα,
θα το σκεφτομουν σοβαρα.

Για εξατμηση μιλαω με τον Ron Moss,
θρυλος racer στην Αγγλια,
για μια χειροποιητη big bore


#22 Sotiris.C

Sotiris.C

    Member

  • Members
  • 4.290 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 04 Δεκέμβριος 2009 - 22:41 μμ

Μονο ο Σωτηρης δε θα καταλαβαινει το προβλημα,
τα δικα μου χερια δεν το αντεχουν.

lol3 lol

Άσε και έχω να κάνω προπόνηση από τον Αύγουστο.. :nono: αλλα και πάλι αντέχω το κομπρεσέρ !!! ;-)

#23 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Δεκέμβριος 2009 - 12:39 μμ

Και η εξατμηση του Ron Moss ειναι καθοδον,

θα ειναι η 7η μου,
μαμα τυπου εξατμηση που θα φιλοξενησει η Lammy,
ελπιζω και η καλυτερη.

Προγευση απο Ron Moss

Δημοσιευμένη  εικόνα

Δημοσιευμένη  εικόνα

#24 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Δεκέμβριος 2009 - 13:02 μμ

Eπειδη εχει ρωτηθει αρκετες φορες για θεμα αξιοπιστιας,
οτιδηποτε κυλινδροπιστονο λειτουργει σε χαμηλες στροφες εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης,
απο καποιο που χρειαζεται ηψηλες για να πιασει αποδοση.
Για τα πειραγμενα μονο.

Σημαντικο ρολο παιζει και ο οδηγος,
θελει να το ξεκολι@σει η οχι το μηχανακι ?

Αυτο στον δρομο σημαινει πως πχ. ενα Rapido 225 καθεται πιο χαλαρα στα 90-95 χλ/ω,
απο ενα μαμα 200αρι,
που πρεπει να ουρλιαζει σε εκεινα τα χιλιομετρα,
αν θελεις παραπανω με το μαμα δεν εχεις,
με τα κιτακια εχεις.