Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

lambretta tuning για 125/150/175 και 200cc


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
35 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#1 viaGRa

viaGRa

    VFH Senior Member

  • Members
  • 2.393 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAntananarivo

Καταχωρήθηκε 19 Δεκέμβριος 2009 - 13:42 μμ

βλεπω οτι η παρεα με τις lambretta μεγαλωνει.
πολλοι μενουν σε original ανακατασκευες αλλοι
παλι εχουν ή σκεφτονται να δυναμωσουν απο λιγο εως πολυ τα scooter τους.
απο οτι διαβαζω τα χωριζουν συνηθως σε 3 κατηγοριες
1.original που περιλαμβανει συνηθως τζεταρισμα στο καρμπυρατερ,εξατμιση και καποιο ρεκτιφιε
2.κιτ ετοιμα υπερκυβισμου απο διαμετρο κυλινδρου απο μαντεμι η αλουμινιο με προσανατολισμο touring με αναλογο carb και εξατμιση
3.κιτ υπερκυβισμου(εδω πολλες φορες και απο διαδρομη)με διαφορα οτι εχουν racing προσανατολισμο και πιο extreme κατασκευες(βλ reed valve κτλ)
θα μπορουσα να βαλω και μια τεταρτη με ιδιατερες μετατρωπες οπως αλλαγη ολοκληρου μοτερ απο αλλο σκουτερ ή και μηχανη ή lambretta twin...
αλλα το θεωρω ουτοπικο τουλαχιστον για τα ελληνικα δεδομενα.
θα ηθελα να ακουσω γνωμες γιατ τα εκαστοτε κιτ βελτιωτικων προιοντων με τα συν και πλην που ενδεχομενος να εχουν σε καθε μια απο τις παραπανω κατηγοριες
και εμπειριες θετικες ή οχι που υπαρχουν απο τους ιδιοκτητες των 3 κατηγοριων.

p.s:σε περιπτωση που κατι δεν ειναι σωστο.....οι Modertors ας πραξουν αναλογα
και να μετακινησουν τροποποιησουν το θεμα.

#2 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Δεκέμβριος 2009 - 16:37 μμ

1. Συμπαθητικο/οικονομικο/αξιοπιστο (εφοσον δεν το κακοποιεις και δεν ταξιδευεις)
2. Καλο/δαπανηρο/αξιοπιστο ΑΝ το δουλευεις χαλαρα
3. Του χρονου/παρα πολλα φραγκα

#3 viaGRa

viaGRa

    VFH Senior Member

  • Members
  • 2.393 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAntananarivo

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2009 - 19:34 μμ

προσωπικα εχω ενα 150αρι μοτερ serie 2 οποτε εχουμε και λεμε

1. Συμπαθητικο/οικονομικο/αξιοπιστο (εφοσον δεν το κακοποιεις και δεν ταξιδευεις)

εαν και θα παραειναι αργο ενα τετοιο μηχανακι για τα σημερινα δεδομενα σε συνθηκες ταξιδιου
τι ταχυτητες ειναι εφικτες να κραταει ενα τετοιο μοτερ?

2. Καλο/δαπανηρο/αξιοπιστο ΑΝ το δουλευεις χαλαρα

χαλαρα θα δουλευει αλλα ποιο θα με εξυπηρετουσε,εννοω ενα κιτ τυπου casa lambretta?

3. Του χρονου/παρα πολλα φραγκα

στην δικια μου την περιπτωση θα ηταν ενα rb200 λογου χαρη?

#4 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2009 - 19:57 μμ

1. 65-70χλ/ω
2. Θα σου δοσει επιδοσεις 200αρας με εξτρα δυνατοτητα αερισμου λογω του αλουμινιου
3. Εδω ξεκινας ενα καινουριο ταξιδι στον κοσμο του σκουτεριγκ,
πανω κατω τιμες

στροφαλος 300-500 ευρο
εξατμιση 350-450 ευρο
καμπανα 300-500 ευρο
καρμπυρατερ 200-300 ευρο
ηλεκτρονικη 200-400 ευρο
τεποζιτο 300-400 ευρο
οτι καλυτερο απο ρουλεμαν,τσιμουχες κτλ,

και παντοτε εχοντας την πιθανοτητα να κανει ενα μεγαλο μπουμ στο δρομο και ξεκινας παλι,

στροφαλος 300-500 ευρο
εξατμιση 350-450 ευρο
καμπανα 300-500 ευρο

κτλ



#5 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2009 - 20:12 μμ

Το CASA 185 του Gilardoni (σχεδιαστης μοτερ Βεσπα Τ5),
εχει το θετικο της καλης αξιοπιστιας και touring προδιαγραφων.
Το εχω μελετησει απο κοντα και ειναι αψογο ποιωτικα,εργο τεχνης.
Δουλευει αρμονικα με μαμα καρμπυρατερ και εξατμησεις.

Αρνητικα,
υψηλο κοστος για τις επιδοσεις που προσφερει.

Μαλλων η καλυτερη επιλογη για μια Λαμπρεττα που θα λειτουργει συχνα.


#6 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2009 - 20:15 μμ

Ολο και κατι ξεχνω,

με εναν στροφαλο MEC 58 χιλιοστων για GP θα εισαι ενταξει.

#7 PS

PS

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.608 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2009 - 20:17 μμ

1. 65-70χλ/ω
2. Θα σου δοσει επιδοσεις 200αρας με εξτρα δυνατοτητα αερισμου λογω του αλουμινιου
3. Εδω ξεκινας ενα καινουριο ταξιδι στον κοσμο του σκουτεριγκ,
πανω κατω τιμες

στροφαλος 300-500 ευρο
εξατμιση 350-450 ευρο
καμπανα 300-500 ευρο
καρμπυρατερ 200-300 ευρο
ηλεκτρονικη 200-400 ευρο
τεποζιτο 300-400 ευρο
οτι καλυτερο απο ρουλεμαν,τσιμουχες κτλ,

και παντοτε εχοντας την πιθανοτητα να κανει ενα μεγαλο μπουμ στο δρομο και ξεκινας παλι,

στροφαλος 300-500 ευρο
εξατμιση 350-450 ευρο
καμπανα 300-500 ευρο

κτλ


Συμφωνω με το 1 και το 2. Το 3, θα με αγχωνε παρα πολυ, για δυο βασικους λογους, για να μην μενω και για μην πληρωνω. Η λυση 3, ειναι για καποιον σα το Δημητριο που εχει το κουραγιο και τις γνωσεις να ψαχτει, οπως επισης εχει αποφασισει οτι θα εχει ενα και μοναδικο μηχανακι που θα το τιουναρει οπως και οσο γουσταρει. Δεν εχει μπει στο τριπακι του να μαζεψει - ανακατασκευασει 5-6 μηχανακια.

#8 viaGRa

viaGRa

    VFH Senior Member

  • Members
  • 2.393 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAntananarivo

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2009 - 20:20 μμ

με βαση το τιμοκαταλογο και τον φοβο να γινει το μοτερ φως και ηχος
που βλεπω με στελνει κατι μεταξυ 1 και 2 κατηγοριας
και δεδομενου οτι το 12ν ειναι σιγουρο οπως και να εχει και οτι δεν θα παω σε αγριες
καταστασεις(αναγκαστικα αν και πολυ θα το ηθελα)σε κυλινδρο πιστονι(να σκεφτομαι και μουτζελο?)
και επιπλεον εχοντας στο μυαλο μου ενα λουκ περιπου εργοαστασιακο
φιλτροκουτο μαμα,οποτε καρμπ 25-26, ποιο set up(σχεσεις κτλ) θα εκανε στην περιπτωση αυτη?
δηλαδη αξιοπιστια(χωρις βανδαλισμους σε οδηγηση) και ταξιδι πηγαινε ελα χωρις οδικη βοηθεια?

#9 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2009 - 00:26 πμ

Με 2.100 λιρια, χωρις μεταφορικα (200-300 ευρο),
ο Andy Francis,(ψαξε το online shop),
θα σου φτιαξει ενα RB 20.

Αν τα εχεις αυτο σου προτεινω να κανεις.
Αργα η γρηγορα,θα δεις πως τα αλλα κιτακια δε θα σου προσφερουν και πολλες συγκινησεις.


Αυτο στο λεω επειδη,
1) Τι σε νοιαζει το μαμα φιλτροκουτι εφοσων δε φαινεται?
2) Αν παρεις 26 PHBH (το 25 PHBL δεν εχει καλη αποδοση) θα σου κοστισει οσο και ενα 30 PHBH,
To 30αρι εχει πολυ μεγαλυτερη αποδοση.
3) Αν παρεις 30 PHBH,roundslide γιατι να μην δε βαλεις ενα flatslide που εχει μεγαλυτερη αποδοση?
4) Aν παρεις flatslide,γιατι να μην παρεις ενα Mikuni TMX 35,που ειναι και πιο συγχρονο,και θεωρηται η μαμα των καρμπυρατερ?
Φυσικα και τα καινουρια Dellorto flatslide ειναι καλα, μερικοθ λενε καλυτερα απο τα Mikuni για τελειο ρυθμισμα.
5) Για να αναπνευσουν τα μεγα καρμπυρατερ θελουν αρκετο αερα,τι φιλτρο να βαλεις που ταιριαζει σε αυτο που επελεξες,
θα αναπνεει? πρεπει να κοψεις το πλαινο καπακι?
6) καλα ολα πια φτερωτη θα βαλεις,καλο ειναι να ειναι ελαφρωμενη ποσο ομως 2Kg.2.2 kg 1.4kg η 1.7kg?
7) Kαλα η φτερωτη,με το χρονισμο θελω και retarder εξωτερικο?
αν ναι σε 7000 η 8000 η 10000 στροφες?
και πες οτι επιλεγω, πως το δινω ρευμα?
βαζω μπαταρια? ναι που ομως αφου δεν εχω χωρο γιατι εχω βαλει μεγαλυτερο τεποζιτο.

Τεποζιτο 13 η 17 λιτρα?
17 ετσι ομως καταργω το ντουλαπακι. Που βαζω εργαλεια? Ντουλαπι στη ποδια? Η ριζερβα ομως? Πισω? Κοβει ταχυτητα
13 λιτρα καλα αλλα ποιο? τα περισσοτερα σπανε σε πιεση.

8) Βρισκω μια ακρη,παω καλα αλλα δε σταματαει,τι κανω? Δισκοφρενο
Ποιο πολλα εχουν προβληματα και κοστιζουν μια περιουσια.
9) Πρεπει να παρακολουθω τη θερμοκρασια του κινητηρα και εξατμησης, EGT που το βαζω?
Στις οδηγιες λεει 4 εκατοστα κατω απο την εξαγωγη αλλοι λενε οτι καλυτερα ειναι στα 5 εκατοστα,
ποιος εχει δικαιο?

Βαριεμαι να σου γραψω για συνδιασμους μπροστινου γραναζιου/πισω με κυβωτιου ταχυτητων,
και η 450 ευρο εξατμηση δε τραβαει το σκουτερ στα χαμηλα,
αλλα στις 9000 στροφες πεταει αλλα μες την πολη δε ποιανω ποτε 9000 στροφες,
και εξω στα ταξιδια με 9000 τα παντα τριζουν και δε νοιωθω βολικα οποτε το παω στις 7500 στροφες,
αλλα και εχω ξοδεψει κανα 2000 χιλιαρικα ευρω παραπανω για πραγματα που θα τα εκανα και χωρις πολλα πειραγματα,
και οταν κολησει το πιστονι ποιος θα μου κανει τη nicasil επιστροση σωστα,γιατι και το πιστονι αξιζει 150 ευρο και αλλα 50 τα δαχτυλιδια?

Σε πολλα RB που εχουν κανει μπουμ, επισημη δικαιολογια του κατασκευαστη ηταν,
η λανθασμενη χρηση λαδιου μιξης.



#10 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2009 - 01:02 πμ

Φυσικα παντα κατι ξεχναω,

στα 2100 λιρια συμπεριλαμβανεται το 125/150 ινδικο καρτερ,

γιατι να μην δωσεις 2400 λιρια να σου φτιαξουν ενα RB 250 cc,με ενα ινδικο 200 καρτερ?

Με 300 μονο παραπανω λιρια εχεις ενα καθαρο 250cc,
ουπς οχι καθαρο 250cc, αλλα 244cc σκουτερ.

Κανενα προβλημα φυσικα γιατι με 62mm στροφαλο γινεται 252cc,
προσθεσε κατι παραπανω (513 liria) γιατον παρακατω στροφαλο αντεχει το RB 25

Ψαξε
Crankshaft 62x115mm, Race-Tour crank and small end bearing, MRB
στο
http://www.lambrettaspares.com/

Μια κεφαλη για καλυτερη λειτουργεια (169 euro)

http://www.lambretta...mbretta-TS-1-RB

Οπως επισης και μια καμπανα να αντεχει το RB,καλυτερη απο αυτη του Andy Francis (499 euro)

http://www.lambretta...mbretta-46teeth



#11 PanosK

PanosK

    Member

  • Members
  • 5.019 Δημοσιεύσεις:
  • LocationVolos

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2009 - 01:08 πμ

Δημήτρη έχεις ρέντα σήμερα.
Πές τα όλα yeye

#12 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2009 - 01:19 πμ

Δεν ηθελα να πω σε κανενα το μεγαλο μυστικο,
αλλα Πανο θα το πω μονο σε σενα,
ο Μαρκ Μπροντχορστ

κυκλοφορησε προσφατα,
το

TS1 225, with V-force reed block and Racetour tuning


* TS1 cylinder
* Latest spec MBD Race-Tour TS1 tune
* V-Force reed block, 35mm TMX Inlet manifold matched and flowed
* MB 70mm Race-Tour piston kit
* Cylinder head reprofiled for road use
* Cylinder studs and fasteners
* Gaskets

O τυπος ειναι εγγυηση,με 900 λιρια παιρνεις ολα τα πανω,
και προσθετεις ολα τα αλλα εσυ.

30 αλογα καθαρα χωρις να πειραξεις τον κυλινδρο,
προσθετεις μονο

Καρμπυρατερ
Γραναζια
Αλυσιδες
Καμπανα
Εξατμηση
Ρουλεμαν
και καμια ροδελα και εισαι ετοιμος


#13 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2009 - 01:51 πμ

Eιμαι λιγο απολυτος στον τροπο γραφης (ελπιζω να μην θιγω κανενα) για να δειξω,
οτι δεν υπαρχει το απολυτο κιτακι που θα σε ικανοποιει για παντα.

Τα τελευταια χρονια βγαινουν τοσα πολλα, που αν εχεις το μικροβιο θελεις να τα δοκιμασεις ολα.
Παντα θα βγαινει κατι λιγο καλυτερο απο αυτο που πηρες.
Ποιο σημαντικο ειναι να κατασταλαξεις στο τι θελεις,
υψηλες στροφες για πολλα γκαζια,
καλη ροπη σε χαμηλες στροφες για ανετα ταξιδια,
στανταρντ πραγματα και να εχεις μακροζωια κινητηρα?

Στα πειραγματα θελει πολλα φραγκα,
οταν βλεπεις οτι καποιος σου προσφερει ενα ολοκληρωμενο κιτακι με π.χ. 2000 ευρο,
βαλε στο μυαλο σου 3250 τουλαχιστον και εισαι μεσα.

Ειναι σαν να πας σε μια ταβερνα και να παρεις το σπεσιαλ μενου της ημερας,
πιο οικονομικο μπορει και να σου αρεσει,
αλλα μπορει και να μην ειναι αυτο που ακριβως ηθελες.

Αμα ειναι και απο Αγγλια τα μεταφορικα του σπεσιαλ μενου τσουζουν.


#14 PanosK

PanosK

    Member

  • Members
  • 5.019 Δημοσιεύσεις:
  • LocationVolos

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2009 - 08:24 πμ

Δημήτρη σε ευχαριστώ που μου αποκάλυψες το μεγάλο μυστικό.
Δεν θα το πω σε κανένα yeye

Το συμπέρασμα είναι οτι για μια tuning καταστάσεις οι επιλογές είναι πολλές και τα χρήματα ακόμη περισσότερα.
Αυτό που πρεπει να ξεκαθαρίσει ο καθένας μας είναι τί ακριβώς θέλει από το scooter του.

goodpost

#15 Vespisti

Vespisti

    VFH Senior Member

  • Members
  • 6.716 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη - Βόλος
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Primavera ΕΤ3, Augsburg T4, TV175 S3

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2009 - 09:04 πμ

Άγγλε τι κόστος έχει το TS1?

(Σε 200άρι είπαμε μπαίνει εεε.. )