Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Kι οπως θα παιρνω τις στροφες...


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
24 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#16 loulis

loulis

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.685 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Απρίλιος 2010 - 12:17 μμ

ευγε δημητριε πρωτοπορε. :ok:

#17 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Απρίλιος 2010 - 13:04 μμ

Δε θα συμφωνησω μαζι σου,
αυτα που εχω βαλει/κανει ειναι αρκετα old school.

#18 xitogeo

xitogeo

    VFH Senior Member

  • Members
  • 5.559 Δημοσιεύσεις:
  • Locationmexico
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LmL

Καταχωρήθηκε 03 Απρίλιος 2010 - 13:07 μμ

Δηλαδη εχει ληψη η προτοτυπια στη νεα γενια?

#19 loulis

loulis

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.685 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Απρίλιος 2010 - 13:22 μμ

Δε θα συμφωνησω μαζι σου,
αυτα που εχω βαλει/κανει ειναι αρκετα old school.


χαθηκαμεν που λεει και ο ντιμης.
πρωτοπορος ως προς την τοποθετηση τετοιου οργανου σε λαμβρεττα στην πατριδα μας και στο φορουμ.

#20 Dimitrios_231

Dimitrios_231

    VFH Senior Member

  • Members
  • 692 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Απρίλιος 2010 - 14:47 μμ

Δηλαδη εχει ληψη η προτοτυπια στη νεα γενια?


Δε θα βρεις απαντηση, σε μια τοσο γενικη ερωτηση, σε ενα θεμα για στροφομετρα yeye
Ανοιξε καινουριο θεμα.

Το αλλο Δημητρη,
δε με ενδιαφερει,
οποιος θελει και ενδιαφερεται για να μαθει και να γνωρισει καινουρια πραγματα,
μπορει πλεον να το κανει ευκολα ,
το μονο που χρειαζεται ειναι να εχεις,

χρονο,
ορεξη για μπελαδες,
χρημα.

#21 toneless

toneless

    VFH Senior Member

  • Members
  • 139 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Ντεν έχω βέσπα καρντιά μου...

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2010 - 17:36 μμ

Δημοσιευμένη  εικόνα


Ωραίο το Scitsu... whistle
Αντικραδασμική βάση με ελατήρια για ακρίβεια στη βελόνα, αντιθαμβωτικό τζαμάκι για να βλέπεις καθαρά με τον ήλιο να βαράει ακριβώς απο επάνω κλπ κλπ
Δυστυχώς, καθώς racing κατασκευή, δεν έχει φώς για το βράδυ...

Και το EGT της Westach πολύ καλό.
Είχα ενα ακριβώς ίδιο για αρκετά χρόνια.
Δυστυχώς, μιας και είναι αναλογικό δεν μπορείς να κρατήσεις data καθώς επίσης, αργεί ελαφρά να δείξει τη θερμοκρασία των καυσαερίων και η βελόνα τρεμοπαίζει έντονα σε μη ομαλό έδαφος.



#22 viaGRa

viaGRa

    VFH Senior Member

  • Members
  • 2.393 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAntananarivo

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2010 - 17:48 μμ

το egt σε ποση αποσταση μπαινει απο τον λαιμο της εξατμισης?
ποση ειναι η θερμοκρασια ασφαλειας και ποση "χαιρετας" σε νορμαλ βεσπα-λαμβρεττα(ή και φτιαγμενη)?

p.s:της elliwell(ειναι γενικης και αυτοκινητου) ειναι σχετικα ακριβειας αλλα δεν εχει τοση σημασια το οργανο οσο η ποιοτητα του αισθητηρα.

#23 toneless

toneless

    VFH Senior Member

  • Members
  • 139 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Ντεν έχω βέσπα καρντιά μου...

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2010 - 19:38 μμ

το egt σε ποση αποσταση μπαινει απο τον λαιμο της εξατμισης?
ποση ειναι η θερμοκρασια ασφαλειας και ποση "χαιρετας" σε νορμαλ βεσπα-λαμβρεττα(ή και φτιαγμενη)?


Γύρω στα 15cm μακριά απο το πιστόνι είναι μια χαρά, κάπου εκεί είναι και το σημείο όπου αναπτύσεται η μεγαλύτερη θερμοκρασία στην εξάτμιση.

Δεν υπάρχουν standards στους βαθμούς θερμοκρασίας, εξαρτάτε απο το ακριβές σημείο τοποθέτησης του αισθητήρα, τις δυνατότητες του μοτέρ, παίζει μεγάλο ρόλο ο χρονισμός ανάφλεξης κλπ κλπ
Μην το μπερδεύεις με αισθητήρα θερμοκρασίας, θα σε βοηθήσει αν το σκέφτεσαι χονδρικά σαν αισθητήρα "δύναμης της ανάφλεξης", όσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία τόσο μεγαλύτερη η ιπποδύναμη.

Ας υποθέσουμε για παράδειγμα, ότι όλα είναι ρυθμισμένα σωστά και π.χ έχουμε ένδειξη στο EGT τους 1200 βαθμούς φαρενάϊτ στις 10.000rpm.
Τότε, εαν π.χ αυξήσουμε το κεντρικό ζιγκλέρ του carb για πιο πλούσιο μίγμα, η ιπποδύναμη θα πέσει και θα πάρουμε και χαμηλότερη τιμή στο EGT.
Εαν π.χ μειώσουμε το ζιγκλέρ, η ιπποδύναμη και πάλι θα πέσει και θα πάρουμε ΚΑΙ ΠΑΛΙ χαμηλότερη τιμή στο EGT.

Ίσως σε συνδιασμό με CHT (θερμοκρασία κεφαλής) να είναι πιο εύκολη η διάγνωση για κάποιον που δεν είναι συνηθισμένος.
Εαν π.χ μειώνουμε σταδιακά το κεντρικό ζιγκλέρ του carb, θα βλέπουμε το CHT να ανεβαίνει και το EGT επίσης να ανεβαίνει.
Όταν φτάσουμε σε κάποιο σημείο που το CHT ανέβηκε αλλά το EGT μειώθηκε, έχουμε μπεί σε detonation mode...

Επίσης, αύξηση προπορείας δίνει χαμηλότερες τιμές στο EGT, μιας και η έκρηξη μένει περισσότερη ώρα μέσα στο κύλινδρο με αποτέλεσμα να χάνεται αρκετή θερμοκρασία πριν προλάβει να δραπετεύσει προς την εξάτμιση.

Γενικά μιλώντας, τα μοτέρ τα δούλευα γύρω στους 1200 βαθμούς φαρενάϊτ και πάνω.
Αλλά μιλάμε για τροποποιημένα δίχρονα μοτέρ με τρείς και άνω θυρίδες εξαγωγής και εξατμίσεις που φτάνουν τα 3 psi πίεση στις maximum στροφές.



#24 viaGRa

viaGRa

    VFH Senior Member

  • Members
  • 2.393 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAntananarivo

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2010 - 19:58 μμ

λογικα ο αισθητηρας ειναι στο μεσο της διατομης του λαιμου της εξατμισης(?)
δεν εχω παραστασεις απο διχρονους κινητηρες για αυτο ρωταω εχω ομως απο τετραχρονους
και θερμοκρασια καυσαεριων που σε γενικες γραμμες εχουν μια ασφαλιστικη δικλειδα για το 80% των οχηματων
περι τους 900(μερικα και πανω απο 1000 αλλα ειναι λιγα) βαθμους κελσιου αναλογα φυσικα και με την θεση του αισθητηρα
(αυτοκινηστικα ορια τετρακυλινδρου κινητηρα υπερσυμπιεσμενου).
υπεθεσα οτι και στα διχρονα και περισσοτερο στα σκουτερ βεσπα λαμβρεττα υπαρχει καποιο αντιστοιχο
οριο σε νορμαλ specs κινητηρα(γιατι φτιαγμενου λογικα αλλαζει με βαση το ποσοσστο βελτιωσης και
επεξεργασιας της κεφαλης του κυλινδρου κτλ βαρους κινουμενων μερων κτλ)μετρουμενο παντα με την τελευταια
σχεση στο κιβωτιο και τερμα στροφες.
η θερμοκρασια κεφαλης σε αεροψυκτο ουσιαστικα ειναι δευτερευουσα και αξιζει μονο για σεταρισμα η εποπτεια της καθως
απο το egt εχεις μια πιο ολοκληρωμενη αποψη για την κατασταση του κινητηρα.το τελειο θα ηταν αν μπορουσες να δεις
με καποιον τροπο(?)και την αναλογια του καυσιμου που ειναι ακομα πιο ζωτικης σημασιας και απο το egt.

p.s:για οργανα που σου παρεχουν και data logging(memory playback warning)
υπαρχουν αρκετα(αν διαλεξεις απο αυτοκινητο παρα πολλα) και με φωτισμο
μονο που στην περιπτωση σκουτερ θες
τουλαχιστον να ειναι αδιαβροχα

#25 toneless

toneless

    VFH Senior Member

  • Members
  • 139 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Ντεν έχω βέσπα καρντιά μου...

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2010 - 22:57 μμ

λογικα ο αισθητηρας ειναι στο μεσο της διατομης του λαιμου της εξατμισης(?)

το τελειο θα ηταν αν μπορουσες να δεις
με καποιον τροπο(?)και την αναλογια του καυσιμου που ειναι ακομα πιο ζωτικης σημασιας και απο το egt.


Ο αισθητήρας μετράει καθόλο το μήκος του, οπότε δεν είναι απαραίτητο να είναι ίσος με την ακτίνα του σωλήνα της εξάτμισης.
Άλλωστε τα καυσαέρια πάντοτε προτιμούν το πιο "γρήγορο" μονοπάτι κατά τη διαφυγή τους, κάτι που σημαίνει ότι περνάνε κυρίως απο τα τοιχώματα της εξάτμισης.


Σήμερα, υπάρχουν αρκετα όργανα AFR, τα οποία να μπορούν να δώσουν σωστές μετρήσεις χωρίς να χρειάζονται συχνή συντήρηση λόγω λαδιού στη βενζίνη.
Ποτέ δεν προτιμήθηκαν ιδιαίτερα για ρύθμισμα σε δίχρονους κινητήρες, μιας και το τι θα μπεί στα κάρτερ δεν είναι απαραίτητα και ακριβώς ίδιο με αυτό που θα καταλήξει στο θάλαμο καύσεως.