Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Βελτιωση Σε Lambretta ?!?!


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
4 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#1 thirio

thirio

    VFH Member

  • Members
  • 105 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:-----

Καταχωρήθηκε 23 Ιανουάριος 2012 - 11:26 πμ

ηθελα να ξεκινησω ενα τετοιο θεμα μιας και εχω και βεσπα ραλλυ 200 και μολις απεκτησα και μια λαμπρετα tv 175
η βεσπα μου φενεται αρκετα πιο γρηγορη και πιο νευρικη σαν δυμαμη λογο των 200 κυβικων και ετους 1977 και η λαμπρετα ποιο αργη λογο 175 κυβικων και ετους 1962.
Απο την αλλη η λαμπρεττα ειναι πιο ανετη στην οδηγηση και πλησιαζει πιο κοντα σε μοτοσυκλετα απο την βεσπα
θεωρητικα η λαμπρετα στριβει καλυτερα και εχει καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο
και εδω σας ρωταω
πως θα μπορουσαμε αξιοπιστα να δωσουμε ενα push στον κινητηρα της λαμπρετα?
χωρις ακραια πραγματα χωρις προβληματα και χωρις πολλα πολλα κυβικα πανω απο οτι ειναι (δεν ειμαστε και καγκουρες.. η ειμαστε?)
υπαρχει καποιο κιτακι βελτιωσης και αν ναι ποιο και ποσο κοστιζει η ποσο αξιοπιστο ειναι (μην τρεχουμε κι ολη μερα μαστορα)

περιμενω τα φωτα σας και την γνωμη σας

#2 xitogeo

xitogeo

    VFH Senior Member

  • Members
  • 5.559 Δημοσιεύσεις:
  • Locationmexico
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LmL

Καταχωρήθηκε 24 Ιανουάριος 2012 - 01:35 πμ

Φιλε καλως ηρθες σε εναν ωραιο δρομο. η λαμπρετες γινονται πυραυλοι. πιστευω ομως μια εξατμηση με μεγαλυτερο θαλαμο διαστολης και καταλληλες ρυθμησεις θα πεταξει. Αλλιως πας μετα σε καποιο αγωνιστικο κιτ κυλινδροπιστονου (ολο τα αφτερ πιστονοκυλινδρα εκτος μαμας ειναι φορ ρεισινγκ γιουζ ονλι). αν μετα δεν βρεις το χαμογελο τις επιταχυνσεις τοτε παμε σε ηλεκτρονικες γραναζια στροφαλους και και και.. αλλα καλυτερα ας μιλησουν οι λαμπρετιστοι.

#3 xitogeo

xitogeo

    VFH Senior Member

  • Members
  • 5.559 Δημοσιεύσεις:
  • Locationmexico
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LmL

Καταχωρήθηκε 27 Ιανουάριος 2012 - 09:10 πμ

pare omos kai til ton kyroy na rotisis
http://www.scootersh...roducts_id=3757

#4 gregpap

gregpap

    VFH Senior Member

  • Members
  • 500 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 28 Ιανουάριος 2012 - 10:34 πμ

ηθελα να ξεκινησω ενα τετοιο θεμα μιας και εχω και βεσπα ραλλυ 200 και μολις απεκτησα και μια λαμπρετα tv 175
η βεσπα μου φενεται αρκετα πιο γρηγορη και πιο νευρικη σαν δυμαμη λογο των 200 κυβικων και ετους 1977 και η λαμπρετα ποιο αργη λογο 175 κυβικων και ετους 1962.
Απο την αλλη η λαμπρεττα ειναι πιο ανετη στην οδηγηση και πλησιαζει πιο κοντα σε μοτοσυκλετα απο την βεσπα
θεωρητικα η λαμπρετα στριβει καλυτερα και εχει καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο
και εδω σας ρωταω
πως θα μπορουσαμε αξιοπιστα να δωσουμε ενα push στον κινητηρα της λαμπρετα?
χωρις ακραια πραγματα χωρις προβληματα και χωρις πολλα πολλα κυβικα πανω απο οτι ειναι (δεν ειμαστε και καγκουρες.. η ειμαστε?)
υπαρχει καποιο κιτακι βελτιωσης και αν ναι ποιο και ποσο κοστιζει η ποσο αξιοπιστο ειναι (μην τρεχουμε κι ολη μερα μαστορα)

περιμενω τα φωτα σας και την γνωμη σας


εγω θα σου προτεινα να καλοπισεις εξωτερικα τη λαμπρετα, να κανεις κ ενα καλο σερβισακι στο μοτερ της κ να ξεχασεις τα racing project σε ενα μηχανακι του 62, 50χρονο δηλαδη...καλυτερα θα του πηγαινει ετσι...αν θες γρηγορες βολτες παρε ενα ΡΚ κ αλλαξε του τα πετρελαια...
  • rousmak and Angelos_Arcobaleno like this

#5 xitogeo

xitogeo

    VFH Senior Member

  • Members
  • 5.559 Δημοσιεύσεις:
  • Locationmexico
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LmL

Καταχωρήθηκε 29 Ιανουάριος 2012 - 21:03 μμ

Λες πετρελαιο σε πκ ε?? μαρεσει