Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

LAMBRETTA LI 150 S3 -INOCCENTI- Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
25 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#16 Vespisti

Vespisti

    VFH Senior Member

  • Members
  • 6.716 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη - Βόλος
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Primavera ΕΤ3, Augsburg T4, TV175 S3

Καταχωρήθηκε 09 Ιανουάριος 2014 - 12:54 μμ

Ωραίος!

Βγάλε και την κλειδαριά του τιμονιού, την κλειδαριά από το ντουλαπάκι και το πορτάκι της τάπας του τεπόζιτου.

#17 Lerios

Lerios

    VFH Junior Member

  • Members
  • 139 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑλεξανδρουπολη, Καμενα Βουρλα, Stuttgart
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:ss50 66´, dl200´70

Καταχωρήθηκε 12 Ιανουάριος 2014 - 05:06 πμ

Δεν φεύγει η σκουριά έτσι!!! Μην κουράζεσαι τζάμπα. Πίστεψε με το έχουν κάνει και άλλοι αυτο το ΛΑΘΟΣ. Μπορείς να αφαιρέσεις πολλα πανω απο το σασι αλλα η σκουριά ειναι ανέφικτο να εξαφανιστεί 100%.

#18 chrismod

chrismod

    VFH Junior Member

  • Members
  • 26 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LAMBRETTA LI 150 SERIES 3

Καταχωρήθηκε 14 Ιανουάριος 2014 - 11:35 πμ

Σωστό,πλήρως δεν εξαφανίζεται η σκουριά,σταματάει όμως να δημιουργείται.Η σκουριά ειναι η χημική ένωση οξείδιο του σιδήρου.Το οξυγόνο και η υγρασία της ατμόσφαιρας αντιδρούν με το μέταλλο και προκύπτει αυτή η χημική ένωση.

Άν γίνει σωστό αστάρωμα και βάψιμο εμποδίζεται η εξάπλωσή της.Κάποιοι μάλιστα ασταρώνουν επίτηδες ελαφρά σκουριασμένη επιφάνεια μετατρέποντας τη σκουρια σε στερεό υλικό.

Συνέχισα με το αστάρωμα...P1010027 - Αντίγραφο (2).JPG P1010026-001 - Αντίγραφο.JPG P1010023-001 - Αντίγραφο.JPG

 



#19 Giannis Gnafakis

Giannis Gnafakis

    VFH Advanced Member

  • Members
  • 50 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Lambretta TV 175 Series 3

Καταχωρήθηκε 14 Ιανουάριος 2014 - 15:11 μμ

Ωραίος! Το ντουλαπάκι, την κλειδαριά του και το στάντ γιατί δεν τα έβγαλες;



#20 chrismod

chrismod

    VFH Junior Member

  • Members
  • 26 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LAMBRETTA LI 150 SERIES 3

Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2014 - 13:54 μμ

Η βάση του σταντ είναι ηλεκτροκολλημενη απο παλιά επισκευή κι απέφυγα τη διαδικασία να την κόψω,όσο για το ντουλαπάκι και την κλειδαριά του ,φοβήθηκα μην τα χαλάσω.Ας αφήσουμε και κάτι!!

Βρε μάτι πού χετε!! χα!χα!



#21 chrismod

chrismod

    VFH Junior Member

  • Members
  • 26 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LAMBRETTA LI 150 SERIES 3

Καταχωρήθηκε 17 Ιανουάριος 2014 - 08:28 πμ

Ως εκεί έφτασα μέχρι τώρα,δύο και μήνες καθημερινής εργασίας το καλοκαίρι,τα κομμάτια της lambretta αναπαύονται στην αποθήκη περιμένοντας την άνοιξη για τη συνέχεια.Δε μπόρεσα μόνο να βγάλω τα ελατήρια της μπροστινής ανάρτησης-θέλει το ειδικό εργαλείο-  θα πάει και στο μηχανουργό για κόλληση του στοπ όπως φένεται στην εικόνα..Αντίγραφο από P7020139.JPG πό P7020139.JPG]Αντίγραφο από P7020146.JPG

Συνημμένες Μικρογραφίες

  • Αντίγραφο από P7020140.JPG


#22 Giannis Gnafakis

Giannis Gnafakis

    VFH Advanced Member

  • Members
  • 50 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Lambretta TV 175 Series 3

Καταχωρήθηκε 17 Ιανουάριος 2014 - 10:42 πμ

Μπράβο Χρήστο. Αν έχεις αποφασίσει να λύσεις το μπροστινό μόνος σου, αγοράσε το ειδικό εργαλείο για την συμπίεση του ελατηρίου. Μπορείς να το κάνεις και χωρίς αυτό αλλά είναι δύσκολο και επικίνδυνο (μπορεί να κανεις και ζημιά αλλα και να χτυπήσεις). Το βάψιμο έχεις αποφασίσει να το κάνεις μόνος σου;



#23 chrismod

chrismod

    VFH Junior Member

  • Members
  • 26 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LAMBRETTA LI 150 SERIES 3

Καταχωρήθηκε 17 Ιανουάριος 2014 - 13:37 μμ

Έτσι λέω, αλλα μέχρι να φτάσω εκεί, θέλει πολλή μελέτη στο συνδυασμό χρωμάτων που σκεφτομαι να κάνω,χώρος κινητήρα,ράχη,ποδιές, κλπ. Το σίγουρο είναι πως τα μονόσελα θα γίνουν σε καφετί δέρμα!



#24 Lambretta

Lambretta

    Member

  • Members
  • 675 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens, Greece

Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2014 - 21:57 μμ

μην αφήσεις το μπροστινό χωρις να το λύσεις
εκτός και αν σκοπεύεις να αντλείς ικανοποιηση και χαρά μόνο μέσω της οπτικής οδού και δεν σε απασχολεί καθόλου η λειτουργικότητα και η ασφάλεια του οχήματος



#25 chrismod

chrismod

    VFH Junior Member

  • Members
  • 26 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:LAMBRETTA LI 150 SERIES 3

Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2014 - 13:33 μμ

Σαφώς, και θα μπουν καινουργια,μάλιστα καπου είδα ότι ο πύρος του μπροστινου συστήματος ανάρτησης made in India είναι άκρως επικίνδυνος,κόβεται στο σφίξιμο του παξιμαδιού...υπάρχει επίδειξη από παθόντα στο youtube,ψάξτε το!!!



#26 fotisdl200

fotisdl200

    VFH Junior Member

  • Members
  • 21 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:dl 200

Καταχωρήθηκε 24 Μάρτιος 2014 - 20:10 μμ

Πρεπει να δεις το θεμα σταντ γιατι εχει σχεση με το πως καθεται η μηχανη....
Να δεις αν ειναι σωστος και ο σταυρος του σκελετου....μην βαψεις χωρις να λυσεις το σταντ...
Λυσε και τις κλειδαριες,γιατι αν βαψεις με αυτες πανω,αργοτερα,θα σκασει το χρωμα εκει...
Και τελος σκεψου αν το κανεις σε μαμα προτυπα η οπως σου αρεσει εσενα...πχ τα καφε καλυματα δεν νομιζω να ειναι μαμα...
Οσο για τα ανταλακτικα,θα πω πως υπαρχουν τα γνησια,τα καλα ημιτασιον και τα σκουπιδια....οποιος ξερει,αγοραζει το σωστο ανταλακτικο στην σωστη ποιοτητα....
Καλη συνεχεια...