Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
58 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#1 YiannisGPX

YiannisGPX

    Administrator

  • Members
  • 20.215 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθήνα
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Vespa PΧ125E

Καταχωρήθηκε 03 Δεκέμβριος 2007 - 10:04 πμ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΙΝΟ


ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ

ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ (ΚΑΣΣΙΤΕΡΟΚΟΛΛΗΣΗΣ) (ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΑΥΤΗ ΥΛΙΚΟ ΧΑΜΗΛΌΤΕΡΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΗΞΗΣ ΑΠΟ ΕΚΕΊΝΗ ΤΩΝ ΤΕΜΑΧΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΟΛΛΗΘΟΥΝ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΕ ΤΗΚΕΤΑΙ(ΛΙΩΝΕΙ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΚΡΥΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΜΑΧΙΑ ΣΥΓΚΟΛΛΩΝΤΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. Η ΜΑΛΑΚΗ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΟΠΟΥ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΥΣ 110ο C. H ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΗΞΗΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 450ο C. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΠΟΙΑΣ ΤΡΥΠΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΩΝΙΑΚΟ ΤΡΟΧΟ ΛΕΙΑΝΣΗΣ Η ΧΟΝΤΡΟ ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ.

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ:

ΦΛΟΓΙΣΤΡΟ ΠΡΟΠΑΝΙΟΥ (ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΓΚΑΖΑΚΙ)
ΚΡΕΜΑ ΚΟΛΛΗΜΑΤΟΣ (ΑΠΟΞΕΙΔΩΤΙΚΗ ΠΑΣΤΑ)
ΣΠΙΡΑΛ ΚΑΣΣΙΤΕΡΟΚΟΛΛΗΣΗΣ



ΣΚΛΗΡΕΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 450ο C ΚΑΙ ΈΩΣ ΣΤΟΥΣ 730ο c. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ.

ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ:

ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΦΟΡΤΙΑ.
Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΥΣ 130ο C.
ΟΤΑΝ Η ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΕΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ.
ΟΤΑΝ Η ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΥΓΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ.
ΟΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΕ ΒΕΡΓΕΣ (ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ Η ΤΕΤΡΑΓΩΝΕΣ) ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΣΗΜΟΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΛΚΟΚΟΛΛΗΣΕΙΣ . ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΩΝΙΑΚΟ ΤΡΟΧΟ ΛΕΙΑΝΣΗΣ.

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ:

ΕΙΔΙΚΟ ΦΛΟΓΙΣΤΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 700ο c.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΦΙΑΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ .
ΒΕΡΓΕΣ (ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ Η ΤΕΤΡΑΓΩΝΕΣ).
ΠΑΣΤΑ ΣΚΛΗΡΩΝ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΤΟΞΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ (ΒΟΛΤΑΪΚΟ ΤΟΞΟ )

ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΗΞΗΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟΥ (4000ο C ) . ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗΣ ΛΙΩΝΕΙ (ΤΗΚΕΤΑΙ)ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΛΑΘΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΕΙΡΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΟΠΗ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟΥ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΩΝΙΑΚΟ ΤΡΟΧΟ ΛΕΙΑΝΣΗΣ.

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ:

ΣΥΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΑ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΠΑΧΟΥΣ
ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΣΦΥΡΑΚΙ
ΣΥΡΜΑΤΟΒΟΥΡΤΣΑ
ΓΑΝΤΙΑ

ΣΧΟΛΙΑ:
ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΑΘΟΥΣ.
ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗ VESPA ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΠΗ.
ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ,ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΠΕΤΑΓΜΑΤΑ ΛΙΩΜΕΝΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟΥ.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΑΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ.
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

ΚΑΛΑ ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ

ΝΤΙΝΟΣ – ΡΟΔΟΣ – VESPA

#2 ntinos04

ntinos04

    VFH Junior Member

  • Members
  • 1 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Απρίλιος 2008 - 02:42 πμ

Καλημέρα σας
Χαιρετώ την ωραία παρέα του φόρουμ.
Να μπω στο θέμα. Πριν δύο ημέρες με μία σιδεροκόληση κόλλησα ένα μονό σταντ σε ένα scooter. Μπαταρία δεν είχε επάνω κατά την κόλληση αλλά ο διακόπτης της μηχανής ήταν ανοιχτός.

Έκτοτε δεν παίρνει εμπρός, ούτε με μανιβέλα ούτε με μίζα.
Ο μάστορας εδώ βαριέται μάλλον και από πριν που ήταν μία χαρά, για ρύθμισμα φρένων το πήγαινα και μου έλεγε βάλτο στην άκρη και έλα να σου δώσω άλλο. Οπότε είπα να δοκιμάσω να κάνω τον μάστορα προσωρινά.
Επειδή το πρόβλημα ξεκίνησε ξαφνικά μετά την ηλεκτροκόληση έλυσα τα πλαστικά μήπως είναι κάτι απλό.
Είδα ότι στο λεπτό πράσινο καλώδιο από τα δύο που ξεκινάνε από το – (πλην) της μπαταρίας είχε λιώσει η μόνωσή του μέχρι μπροστά στο τιμόνι σε μία ένωση λίγο πριν τον διακόπτη της μηχανής. Το άλλαξα το καλώδιο όμως πάλι δεν λειτούργησε η μηχανή.

Μετρώντας με ένα πολύμετρο είδα ότι δεν ερχόταν ρεύμα ούτε στο μπουζί ούτε στον πολλαπλασιαστή.

Τι μπορεί να έχει γίνει;
Να έχει καεί ο ανορθωτής η γεννήτρια ή κάτι άλλο;

Δίνοντας στον πολλαπλασιαστή ρεύμα από άλλο βεσπάκι για δοκιμή έσκασε ρεύμα στο μπουζί και σχεδόν πήγε να πάρει εμπρός. Τις επόμενες φορές τίποτα.

Στον πολλαπλασιαστή πηγαίνουν 2 καλώδια.
Το ένα είναι πράσινο και έρχεται από τον διακόπτη της μηχανής και το άλλο είναι κίτρινο με μαύρη ρίγα και πάει πίσω από την σέλα σε ένα μακρόστενο κουτάκι το οποίο γράφει:
GK8
CF488B
G.7.1
113

Εκεί πηγαίνουν άλλα 4 καλώδια:
- μπλε με κίτρινη ρίγα
- μαύρο με κίτρινη ρίγα
- μαύρο με κόκκινη ρίγα
- πράσινο

Λίγο πιο δίπλα υπάρχει κάτι που μοιάζει με ψύκτρα. Αυτός είναι ο ανορθωτής;
Τον ανορθωτή πως μπορώ να δω αν λειτουργεί;
Αν έχει καεί μπορώ να βάλω από άλλο scooter ή δεν θα ταιριάζει;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


#3 nodas

nodas

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.307 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 17:30 μμ

Το πατωμα της vespas μου εχει κατι κοψιματα στο πισω μερος στα κομματια που ειναι κοντα στα "καπουλια",στο σημειο που καταληγουν οι σιδηροδρομοι.

Ερωτηση. Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να τα κολλησω?

Με ηλεκτροκολληση θα γινει τιποτα? ή μηπως θα λιωσουν τα κομματια της λαμαρινας και θα γινει ζημια?

Αν καποιος το εχει κανει, ας μας πει πως...

#4 modamorphosis

modamorphosis

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.552 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθηνα

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 20:08 μμ

με μικρη ηλεκτροκολληση θα εισαι ok

#5 Guest_LEONIDAS_*

Guest_LEONIDAS_*
  • Guests

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 20:15 μμ

ντινο 04 . δες το σωμα σασσι μηχανης.!!!!! whistle

#6 nikosp

nikosp

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.010 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθήνα

Καταχωρήθηκε 13 Ιανουάριος 2009 - 09:56 πμ

Καλημέρα σας
Χαιρετώ την ωραία παρέα του φόρουμ.
Να μπω στο θέμα. Πριν δύο ημέρες με μία σιδεροκόληση κόλλησα ένα μονό σταντ σε ένα scooter. Μπαταρία δεν είχε επάνω κατά την κόλληση αλλά ο διακόπτης της μηχανής ήταν ανοιχτός.

Έκτοτε δεν παίρνει εμπρός, ούτε με μανιβέλα ούτε με μίζα.
Ο μάστορας εδώ βαριέται μάλλον και από πριν που ήταν μία χαρά, για ρύθμισμα φρένων το πήγαινα και μου έλεγε βάλτο στην άκρη και έλα να σου δώσω άλλο. Οπότε είπα να δοκιμάσω να κάνω τον μάστορα προσωρινά.
Επειδή το πρόβλημα ξεκίνησε ξαφνικά μετά την ηλεκτροκόληση έλυσα τα πλαστικά μήπως είναι κάτι απλό.
Είδα ότι στο λεπτό πράσινο καλώδιο από τα δύο που ξεκινάνε από το – (πλην) της μπαταρίας είχε λιώσει η μόνωσή του μέχρι μπροστά στο τιμόνι σε μία ένωση λίγο πριν τον διακόπτη της μηχανής. Το άλλαξα το καλώδιο όμως πάλι δεν λειτούργησε η μηχανή.

Μετρώντας με ένα πολύμετρο είδα ότι δεν ερχόταν ρεύμα ούτε στο μπουζί ούτε στον πολλαπλασιαστή.

Τι μπορεί να έχει γίνει;
Να έχει καεί ο ανορθωτής η γεννήτρια ή κάτι άλλο;

Δίνοντας στον πολλαπλασιαστή ρεύμα από άλλο βεσπάκι για δοκιμή έσκασε ρεύμα στο μπουζί και σχεδόν πήγε να πάρει εμπρός. Τις επόμενες φορές τίποτα.

Στον πολλαπλασιαστή πηγαίνουν 2 καλώδια.
Το ένα είναι πράσινο και έρχεται από τον διακόπτη της μηχανής και το άλλο είναι κίτρινο με μαύρη ρίγα και πάει πίσω από την σέλα σε ένα μακρόστενο κουτάκι το οποίο γράφει:
GK8
CF488B
G.7.1
113

Εκεί πηγαίνουν άλλα 4 καλώδια:
- μπλε με κίτρινη ρίγα
- μαύρο με κίτρινη ρίγα
- μαύρο με κόκκινη ρίγα
- πράσινο

Λίγο πιο δίπλα υπάρχει κάτι που μοιάζει με ψύκτρα. Αυτός είναι ο ανορθωτής;
Τον ανορθωτή πως μπορώ να δω αν λειτουργεί;
Αν έχει καεί μπορώ να βάλω από άλλο scooter ή δεν θα ταιριάζει;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Μόλις τώρα είδα το post και απαντώ
Στήν περίπτωση αυτή η πιό πιθανή ζημιά είναι να έχει βραχυκικλώσει ο ανορθωτής
Δοκιμάζεται με ένα απλό πολύμετρο αλλά δυστιχώς πρέπει να βγεί τό βολάν καί δέν είναι και τόσο εύκολο

#7 nikosp

nikosp

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.010 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθήνα

Καταχωρήθηκε 13 Ιανουάριος 2009 - 10:01 πμ

Το πατωμα της vespas μου εχει κατι κοψιματα στο πισω μερος στα κομματια που ειναι κοντα στα "καπουλια",στο σημειο που καταληγουν οι σιδηροδρομοι.

Ερωτηση. Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να τα κολλησω?

Με ηλεκτροκολληση θα γινει τιποτα? ή μηπως θα λιωσουν τα κομματια της λαμαρινας και θα γινει ζημια?

Αν καποιος το εχει κανει, ας μας πει πως...

Δέν ξέρω πόσο ειδικός στίς κολήσεις είσαι αλλά νομίζω ότι η καλλίτερη λύση σέ αυτές τίς περιπτώσεις είναι τό οξυγόνο καί κόληση χαλκού
Μή μου πέιτε ότι είναι αδύνατη γιατί δέν είναι σέ σχέση με το απλό σίδερο
Δέν τό κάνουν πολλοί όμως γιατί σήμερα το οξυγόνο χάνει μαστόρους όσο περνάει ο καιρός

#8 xvassilis

xvassilis

    VFH Junior Member

  • Members
  • 66 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιούλιος 2009 - 20:49 μμ

Kολλήσεις τέτοιου είδους (οξυγονοκολληση, ηλεκτροκολληση) έχω εντύπωσει οτι καταστρέφουν την λαμαρίνα γιατι αναπτυσουν μεγάλες θερμοκρασίες στα ευαισθητα μέταλλα τις βέσπας ποδιά, ουρα, κλπ με επακόλουθο την οξείδωση.
Νομίζω οτι η καλυτερη λύση είναι η κόλληση με MIG. To μονό κακό είναι οτι ένα καλό μηχάνημα είναι ακριβό.

#9 nikosp

nikosp

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.010 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθήνα

Καταχωρήθηκε 26 Ιούλιος 2009 - 21:51 μμ

Δέν καταστρέφουν την λαμαρίνα οι κολλήσεις με οξυγόνο αρκεί να ξέρει να κολλήσει κανείς κάτι πού δέν ξέρουν πολλοί δυστιχώς

#10 Vangelis 72

Vangelis 72

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.434 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Ιούλιος 2009 - 13:57 μμ

Νομίζω οτι η καλυτερη λύση είναι η κόλληση με MIG.

Τι είναι η MIG; :conf:

#11 Guest_LEONIDAS_*

Guest_LEONIDAS_*
  • Guests

Καταχωρήθηκε 27 Ιούλιος 2009 - 16:07 μμ

Τι είναι η MIG; :conf:


........κατι αντιστοιχο της BIG.....αναπτηρας[εχει σχεση με την φλογα!!!!]... lol3 lol3 lol3 lol lol lol lol

#12 Vangelis 72

Vangelis 72

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.434 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Ιούλιος 2009 - 16:08 μμ

lol3

#13 px200ari

px200ari

    VFH Junior Member

  • Members
  • 16 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Ιούλιος 2009 - 16:26 μμ

tig λεγετε ,συγγοληση argon προχτες λογω ταχητητας που εγραφα σε αλλο τοπικ εκανα το ιδιο λαθος

#14 DEMENTED

DEMENTED

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.492 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:VESPA PX 221,μια μου φτανει!

Καταχωρήθηκε 27 Ιούλιος 2009 - 16:58 μμ

argon...δεν σπαει με τιποτα,ουτε καν με σβουρακι δεν κοβεται!!!και το μυαλο μου με αυτο το κολησα και ισιωσα λιγο τωρα τελευταια...!!

#15 Guest_LEONIDAS_*

Guest_LEONIDAS_*
  • Guests

Καταχωρήθηκε 27 Ιούλιος 2009 - 17:05 μμ

argon...δεν σπαει με τιποτα,ουτε καν με σβουρακι δεν κοβεται!!!και το μυαλο μου με αυτο το κολησα και ισιωσα λιγο τωρα τελευταια...!!


...Ο ΝΕΟΣ ROMBOCUP.....ΤΟΥ .....FOROUM.... lol3 lol3 lol3 lol lol lol lol