Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

VESPA CARBURATOR


  • Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο
19 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#16 jimhs

jimhs

    VFH Member

  • Members
  • 64 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Δεκέμβριος 2008 - 00:34 πμ

εχει βαλει κανεις σε βεσπα αλλο καρμπυρατερ σε ρχ 150 ή ρχ200 εκτος απο delorto?


#17 Αγελάδας

Αγελάδας

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.009 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki

Καταχωρήθηκε 11 Δεκέμβριος 2008 - 04:48 πμ

Σε ΡΕ(malossi και θυριδωμενη πολυ,με ΡΜ) εχω δοκιμασει 28αρι Keihin το οποιο δν δουλεψε πολυ καλα,μου μπουκωνε αρκετα στα χαμηλα
και στα ψηλα δν εδεινε οπως 8α πρεπε.
Επισης εχω δοκιμασει και Mikuni 32αρι το οποιο εκανε ελαχιστα,μηδαμινα,μπουκωματα στα χαμηλα
αλλα το μηχανακι σκοτωνε κανονικα.
Τωρα φοραω ενα 30αρι Delorto το οποιο παλι κανει κατι μπουκωματακια αλλα το ρυθμισα και τωρα παει τελεια.
Γενικα ομως τα Delorto ειναι πολυ δυσκολα στο ρυθμισμα τους και
παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο καιρος.Ζεστη,κρυο,υγρασια..Παραξενα καρμπυρατερια..
Για μαμα μηχανακια δν ξερω,δν εχω δοκιμασει τιποτα εκτος απο μαμα καρμπυρατερ..

#18 jimhs

jimhs

    VFH Member

  • Members
  • 64 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Δεκέμβριος 2008 - 01:55 πμ

τα καρμπιρατερ που λες πως τα προσαρμωζες πανω στο μοτερ??εκανες καμια παντεντα με φτιαχτο λαιμο ??

οντως ειναι λιγο περιεργα τα delorto

#19 lagman

lagman

    VFH Senior Member

  • Members
  • 557 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΗράκλειο Κρήτης
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:VESPA 125 TS (1977) , VESPA 125 TS (1976), VESPINO 50S (1981)

Καταχωρήθηκε 12 Δεκέμβριος 2008 - 16:24 μμ

Φίλε Σωτήρη για ακόμα μια φορά ΕΓΡΑΨΕΣ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!! :clap: :clap: :clap: :ok: :ok:

#20 Aficionado

Aficionado

    VFH Member

  • Members
  • 60 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιανουάριος 2009 - 07:28 πμ

Αυτήν την τάπα εννοούσα.. είναι πολύ σημαντικό,αν δεν υπάρχει αυτή η τάπα ο αέρας που τραβάει το καρμπιρατέρ στροβιλίζεται και δεν φτάνει σωστά...


Δημοσιευμένη  εικόνα

Επίσης κάτι άλλο που είναι πολύ σημαντικό για την ψύξη του κυλίνδρου, όπως βλέπετε στην φωτό η τρυπα τις πίπας του μπουζί πρέπει να είναι κλειστή και να μην χάνει καθόλου αέρα..Φανταστείτε ότι αν δεν είναι κλειστή η τρυπα χάνεται το 1/4 του αέρα που στέλνει το βολάν για την ψύξη του κυλίνδρου με αποτέλεσμα όταν έχει ζεστη σε συνδυασμό με τις ψιλές στροφές το μοτέρ να κολλάει.. πολλοί λίγοι μάστορες το ξέρουν αυτό... :troba: Το λαστιχένιο καπάκι που έχω βάλει είναι από μπροστινά φλας PX εφαρμόζουν τέλεια!!

Δημοσιευμένη  εικόνα


Παίδες σόρρυ τώρα για την ερώτηση...αλλά στουρνάρη είμαι και μαθαίνω..

Όσον αναφορά την "ταπα"...δεν κατάλαβα καλά που ακριβώς παει......ας πούμε αμα σηκώσεις το ντεπόζιτο, πρίν δεις τον "θόλο" της πίσω ρόδας, θα δείς πρωτα αυτό το πλαστικό κομματι? Αυτο υπαρχει σε όλες τις Largeframe...ακόμα και σε Ρ200Ε που είναι η δικιά μου???


Και για το "κολπάκι" στην πίπα του μπουζί.....μήηημπως λέω μηηηπως υπάρχει καποια καλυτερη φώτο να καταλάβω τι μου γίνεται? θέλω να πώ...έχεις κλείσει/μικρύνει την εσωτερική διάμετρο της τρύπας πάνω στον κύλινδρο...ηηη...εχεις μεγαλώσει την πίπα για να γεμίσει το κενό?

Με το μαλακό, μην βαράτε όλοι μαζί εε :ok: