Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Τι να προσέξω στην αγορά Vespa


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
22 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#1 malteze

malteze

    VFH Junior Member

  • Members
  • 21 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 19:16 μμ

Καλησπέρα σε όλους, μια βασική ερώτηση, έχω οδηγήσει στο παρελθόν μια περίοδο Vespa - όχι δική μου - και σκέφτομαι να κάνω το μεγάλο πρώτο βήμα για δική μου - καινούρια - μέσα στους επόμενους 2 μήνες. Η ερώτηση είναι, στα καταστήματα που θα διαπραγματευθώ - υπάρχουν κάποια εντελώς βασικά σημεία που πρέπει να προσέξω ή ρωτήσω (έστω 2-3); Είμαι καινούριος στη σφίγγα και το πρώτο βήμα με φοβίζει, πόσο μάλλον που δεν μου περισσεύουν...ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

#2 vespoholic

vespoholic

    VFH Senior Member

  • Members
  • 4.034 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 19:27 μμ

Καλώς ήρθες και με το καλό να την πάρεις. Βέβαια, καινούρια θα βρείς μόνο τετράχρονη. Αυτό, σημαίνει (για κάποιους από εμάς) λιγότερη έως μηδενική συναισθηματική αξία (προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί) κυρίως λόγω του ότι δεν υπάρχουν ταχύτητες (είναι κακό αυτό?) αλλά και ότι δεν είναι τόσο μεταλλικές όσο οι παλιές (πράγμα που δεν αληθεύει). Σημαίνει όμως για κάποιους άλλους + στην ασφάλεια (βλ. φρένα, ανάρτηση) + στην οικονομία (4Τ) + στους χώρους.
Κάνω αυτήν την εισαγωγή επειδή το σενάριο "πάρε 2χρονη - όχι πάρε 4χρονη" έχει παίξει πολλές φορές στο φόρουμ και δε νομίζω πως χρειάζεται άλλη μία επανάληψη.
Αν όντως σκέφτεσαι για καινούρια, τότε οι αγωνίες και οι φόβοι σου δεν έχουν τόσο ισχυρή βάση και δεν έχει και πολλά σημεία να προσέξεις ιδιαίτερα.
Αν πάλι ψάχνεις μεταχειρισμένη τότε μπορείς να δεις εδώ http://vespaforumhel...hp?topic=2961.0 για να έχεις έναν μπούσουλα.
Και πάλι καλώς ήρθες.

#3 alkis

alkis

    Member

  • Members
  • 4.677 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRunning and forgetting...
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Gts 250 belissima

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 19:30 μμ

Ζαβολιαρη!

#4 fotis kats

fotis kats

    VFH Senior Member

  • Members
  • 4.676 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθήνα

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 20:21 μμ

τι σπασικλας θεε μου ο βεσποχολικ!πανω που ετοιμαζομουν για ακομα μια γυρα κοντρας,ωστε να αναφωνησω το περιφημο ''το google το ξερετε?'',ερχεται ο βεσποχολικ και βαζει τα πραγματα στη θεση τους! :angry1:

#5 vespoholic

vespoholic

    VFH Senior Member

  • Members
  • 4.034 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 20:38 μμ

Όχι θα σας άφηνα να καταστρέψετε άλλο ένα θέμα... lol3 lol

#6 Guest_LEONIDAS_*

Guest_LEONIDAS_*
  • Guests

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 20:49 μμ

.....ας το ματαξαναπαιξω αδιαφορος....και να μην παρω θεση..... whistle whistle

#7 Vespisti

Vespisti

    VFH Senior Member

  • Members
  • 6.716 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη - Βόλος
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Primavera ΕΤ3, Augsburg T4, TV175 S3

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 21:58 μμ

:welcome4:

Η εξελιξη της συζήτησης δεν μου επιτρέπει να πάρω θέση... :notok:
Θα τα πούμε άλλη στιγμή... :conf:
(Που είσαι ρε Αγελάδα???) :clap:

#8 YiannisGPX

YiannisGPX

    Administrator

  • Members
  • 20.215 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθήνα
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Vespa PΧ125E

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 22:13 μμ

Λοιπόν έχουμε και λέμε...

* Paperino - the original prototype made in 1945 at Biella
* AMCA Troupes Aeról Portées Mle. 56 - A Vespa modified by the French military that incorporated an anti tank weapon.
* VNC Super 125
* VBC Super 150
* VLB Sprint 150
* VBA Standard 150
* VBB Standard 150
* 125 GT
* V9A
* VNA
* VNB 125
* Vespa U - U is for utilitaria (English - economic). 1953 model with a price of 110 mila Lira, 7,000 were produced
* GS 150
* SS180
* GS160
* Standard 90 (3 spd)
* Standard 50 (3 spd)
* SS50 (4 spd)
* SS90 (4 spd)-90 SS Super Sprint
* 150 GL
* 90 Racer
* 125 TS
* 100 Sport
* 125 GTR
* 150 Sprint
* 150 Sprint Veloce
* 180 SS Super Sport
* Rally 180
* Rally 200
* 125 Nuova (VMA-1T) - Prelude to Primavera
* Primavera 125 also ET3 (3 port version)
* PK 50
* PK 50 XL
* PK 50 Roma (Automatic)
* 50 S
* 50 Special
* 50 Special Elestart
* 50 Sprinter / 50 SR (D)
* 50 Special Revival (Limited to 3000 Italy-only numbered units, released in 1991)
* COSA 1 - 125cc, 150cc, 200 cc
* COSA 2 - 125cc, 150cc, 200 cc
* P80 / P80 E (France)
* P80X/PX80 E (France)
* PK 80 S / Elestart
* PK 80 S Automatica / Elestart
* PK100 S / Elestart
* PK100 S Automatica
* PK100 XL
* PK125 XL / Elestart
* PK 125 S
* PK 125 E
* PK 125 automatica (automatic transmission)
* P 125 X
* PX125E/Electronic
* P200E
* PX200EFL
* PX200 Serie Speciale (Limited to 400 UK-only numbered units)
* T5 / Elestart (5 port engine 125 cc P series)
* T5 Classic (5 port engine 125 cc P series)
* T5 Millennium (5 port engine 125 cc P series) (Limited to 400 UK-only numbered units)

Recent models

* ET2 50 - 2stroke
* ET4 50 - 4stroke
* ET4 125 (Euro Model)
* ET4 150 (Euro Model)
* ET4 150 (US model)
* GT 125 (Granturismo 125)
* GT 200 (Granturismo 200)

* PX 125
* PX 150 (reintroduced to US and Canadian Markets in 2004)
* PX 200

# LX 50
# LX 125
# LX 150
# LXV 50 (60th anniversary variant of LX50)
# LXV 125 (60th anniversary variant of LX125)
# GT60° 250 cc
# GTS 125
# GTS 250ie
# GTS 250ie abs
# GTS 300 Super (2008)
# GTV 125 (60th anniversary variant of GTS 125)
# GTV 250 (60th anniversary variant of GTS 250) Features the fender mounted headlight as a tribute to the original Vespas.
# PX30 125 (A limited edition, only 1000 produced to celebrate the 30 years of the P range[14])
# S50 and S125 new model 2007, introduced at Milan Motorshow November 2006
# Zafferano 50cc and 125cc (A limited edition, only 200 produced


ΕΧΕΙ ΜΠΟΛΙΚΟ ΠΡΑΜΑ


#9 Vespisti

Vespisti

    VFH Senior Member

  • Members
  • 6.716 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη - Βόλος
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Primavera ΕΤ3, Augsburg T4, TV175 S3

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2009 - 22:40 μμ

Ωραίος ο Γιάννης!!! Τα ψιλά γράμματα δε διαβάζονται....... lol3 lol3 lol3 lol3 lol3 lol3

#10 Σαργέντης

Σαργέντης

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.743 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 02:05 πμ

Πρόεδρε θα μας τρελάνεις.

#11 YiannisGPX

YiannisGPX

    Administrator

  • Members
  • 20.215 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθήνα
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Vespa PΧ125E

Καταχωρήθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 07:36 πμ

Πρόεδρε θα μας τρελάνεις.


lol εδωσα επλογή...δεν μπορεις να πεις...

#12 alkis

alkis

    Member

  • Members
  • 4.677 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRunning and forgetting...
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Gts 250 belissima

Καταχωρήθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 09:54 πμ

Εισαι προβοκατωρ Προεδρε.

#13 malteze

malteze

    VFH Junior Member

  • Members
  • 21 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 11:19 πμ

Ευχαριστώ παιδιά για τις πληροφορίες, προσωπικά καταλαβαίνω τα ζόρια μερικών που δεν θεωρούν τις καινούριες πραγματικές βέσπες και θα προτιμούσα κάτι με ταχύτητες όμως καθώς είμαι ψιλοαρχάριος έχω ακόμα δρόμο να αναπτύξω τις δικές μου θρησκευτικοβεσπικές θεωρίες και θα αρκεστώ στον δρόμο τον περισσότερο ταξιδεμένο προς το παρόν :-p ! Ευχαριστώ και πάλι.

#14 florentino

florentino

    VFH Junior Member

  • Members
  • 13 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 18 Ιούνιος 2009 - 01:19 πμ

γεια σας
νεο μελος στο φορουμ χωρις ομως βεσπα....σκοπευω να παρω ομως συντομα και μετα απο μερικες αναζητησεις στο google οδηγηθηκα στο site σας το οποιο φαινεται απιθανο(μεσα σε τρεις μερες εχω διαβασει αρκετα ποστ,εχω δει ορισμενες συναντησεις και φωτογρταφιες απο αυτες και γενικα εχω ταξιδεψει στο μελλον και φανταζομαι τον εαυτο μου με μια βεσπα) .βασικα δεν ξερω αν επρεπε να κανω νεο θεμα αλλα πιστευα οτι πανω-κατω με αυτο θα εχω την ιδια θεματολογια.
τα προβληματα ειναι τα εξης:
ειμαι ψηλοαχετος και δεν ξερω απο αυτα(δεν ειχα ποτε μηχανακι και οι ελαχιστες βολτες που εκανα δεν ξεπερνανε τον μονοψηφιο αριθμο)λοιπον καταρχην να πω οτι ειμαι φοιτητης και οδηγω τα τελευταια 3 χρονια(εχω κανει την διαδρομη αθηνα-γιαννενα και αθηνα-αλεξανδρουπολη 2 φορες οποτε μια μικρη εμπειρια την εχω) ενα αλφα ρομεο(μοντελο 94 Α33).οσο να'ναι το εχω βαρε8ει και θελω κατι για αλλαγη.απο μικρος μου αρεσε η ιδεα της βεσπας αλλα ξερετε τωρα πωςειναι η γονεις....παντα μου ελεγαν οχι, οποτε οταν εγινα 18 εβγαλα διπλωμα για αυτοκινητο και επερνα το παλιο οικογενειακο.μετα στο δευτερο ετος το πηρα μαζι μου εκει που σπουδαζω.

ναμαστε 3 χρονια μετα και μου εχει κολλησει η ιδεα για βεσπα.αν πουλησω την αλφαρα(αξιζει τωρα 1000-1500 ευρω)πες οτι την πουλαω στην χειροτερη 900-1000ε 8ελω αλλα 2500-3000ε αναλογα με το μοντελο που θα θελω.για αρχη ας μην ασχολειθουμε με το οικονομικο(κρυβω εναν ασσο στο μανικι....λεμε τωρα).δεδομενο οτι ειμαι ασχετος και δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι ποια κυβικα λετε να επιλεξω(λογικα 8α τι 8ελω για μεσα στην πολη αλλα να μπορω να κανω και ενα μικρο ταξιδακι που να διαρκει 2 ωριτσες αρεα και που)?8α μπορεσω να τα βγαλω περα?ποσο καιρο θα κανω να προσαρμοστω? τι γινεται με το διπλωμα(τι μου αναγνωριζουν απο το διπλωμα αυτοκινητου,ποσο θα κοστισει μεσο ορο και ποια τεστ πρεπει να περασω)?για αρχη να κοιταξω για 125 'η μπορω να παω κατευθειαν στα βαθια με μια 250?τα μοντελα που εχει το vespa official ειναι αυτα τα 4 και δεν υπαρχουν αλλα(για καινουρια μιλαμε παντα)?τελος σπουδαζω στα γιαννενα και εκει βρεχει αρκετα,λετε να υπαρχει προβλημα?
για αρχη μου ηρθαν αυτες οι brainstorm ερωτησεις.

#15 VASILIOS

VASILIOS

    VFH Member

  • Members
  • 55 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 18 Ιούνιος 2009 - 08:45 πμ

Ευχαριστώ παιδιά για τις πληροφορίες, προσωπικά καταλαβαίνω τα ζόρια μερικών που δεν θεωρούν τις καινούριες πραγματικές βέσπες και θα προτιμούσα κάτι με ταχύτητες όμως καθώς είμαι ψιλοαρχάριος έχω ακόμα δρόμο να αναπτύξω τις δικές μου θρησκευτικοβεσπικές θεωρίες και θα αρκεστώ στον δρόμο τον περισσότερο ταξιδεμένο προς το παρόν :-p ! Ευχαριστώ και πάλι.

Είμαι και εγώ απο αυτούς που πιστεύουν ότι πραγματική vespa είναι η δίχρονη κλασική vespa. Γι΄ αυτό θα σου πρότεινα να βρεις μια καλή μεταχειρισμένη PX200FD ή ΡΧ150D. Βέβαια υπάρχει και η λύση για καινούρια, η LML 150 (η ινδική εκδοχη της PX) στα 2300 ευρώ απο τον Κύρου. Καλή επιλογή.