Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Τα Φωτα Σας Για Αγορα Vespa 250 Gts Vs Lx150


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
23 απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#16 dimis GT200

dimis GT200

    VFH Member

  • Members
  • 456 Δημοσιεύσεις:
  • LocationKallithea / Athens
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:VESPA GT200 '04, VESPA 50's '72

Καταχωρήθηκε 15 Απρίλιος 2011 - 18:45 μμ

:whistle: :lol1: :lol1: ...όχι Κε Νίκο, πρός Θεού, απλά τα αυτόματα είναι γενικά πιο ξεκούραστα καί αν τα παραμελήσεις καί λίγο που λέει ο λόγος, δεν τρέχει καί τίποτα...εν αντιθέσει με τα PX που είναι ''ελβετικά ρολόγια'', απαιτούν από τον αναβάτη ακρίβεια, μεγαλύτερη συνέπεια, προσεκτικότερους ελέγχους( μπουζί ,λάδια κλπ)καί μια ..μόνιμη τενοντίτιδα στο αριστερό χέρι, για κάποιον που χρειάζεται μια vespa για τόσο κοντινές αποστάσεις. :fight:

#17 Anthreas

Anthreas

    VFH Senior Member

  • Members
  • 895 Δημοσιεύσεις:
  • LocationPatrasso
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Cosetta, Pk 50 ss, Px 200E

Καταχωρήθηκε 16 Απρίλιος 2011 - 17:39 μμ

καί μια ..μόνιμη τενοντίτιδα στο αριστερό χέρι


Χαχαχαχα... Μ'έκανες και γέλασα!

#18 VERIAMOD

VERIAMOD

    VFH Senior Member

  • Members
  • 1.359 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΒέροια

Καταχωρήθηκε 16 Απρίλιος 2011 - 18:00 μμ

Xε χε χε χε!!Θα το τρελανεται το παιδι βρε!!Καλως ηρθες φιλε και απο εμενα στον κοσμο της βεσπας!!!

#19 nikos veteran

nikos veteran

    VFH Senior Member

  • Members
  • 2.352 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΑθηνα - Πειραιας.
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:ΡΧ 150 2005

Καταχωρήθηκε 16 Απρίλιος 2011 - 18:23 μμ

:whistle: :lol1: :lol1: ...όχι Κε Νίκο, πρός Θεού, απλά τα αυτόματα είναι γενικά πιο ξεκούραστα καί αν τα παραμελήσεις καί λίγο που λέει ο λόγος, δεν τρέχει καί τίποτα...εν αντιθέσει με τα PX που είναι ''ελβετικά ρολόγια'', απαιτούν από τον αναβάτη ακρίβεια, μεγαλύτερη συνέπεια, προσεκτικότερους ελέγχους( μπουζί ,λάδια κλπ)καί μια ..μόνιμη τενοντίτιδα στο αριστερό χέρι, για κάποιον που χρειάζεται μια vespa για τόσο κοντινές αποστάσεις. :fight:


Μέ τάπωσες μεγάλε !!!

#20 andreas1453

andreas1453

    VFH Newbie

  • Members
  • 5 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 16 Απρίλιος 2011 - 21:55 μμ

παιδια εχω καταληξει στην lx 150 και την px δεν την απεκλεισα λογω εμφανισης αλλα λογω πρακτικοτητας. Αν ηθελα μεσα στην πολη να αλλαζω ταχτητες και να συμπλεκταρω ασυστωλα σιγουρα δεν θα επαιρνα βεσπα (οχι οτι δεν καταλαβαινω αυτους που ελκωντε απο την γοητεια του ρετρο).

Απο εκει και περα δυο θεματακια με απασχωλουν

1. Εφοσων εχω καταληξει στο 150 σε μεταχειρισμενο παιζει ρολο αν θα ειναι με καρμπυρατερ η αν θα ειναι injection δεδομενου οτι θα κανω σχετικα μικρες αποστασεις? Μπορει το απλο να υστερει καπου?

2. Ειναι προβλημα στην ευσταθεια και συναμα στην ασφαλεια τα ροδακια της lx 150?

#21 dimis GT200

dimis GT200

    VFH Member

  • Members
  • 456 Δημοσιεύσεις:
  • LocationKallithea / Athens
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:VESPA GT200 '04, VESPA 50's '72

Καταχωρήθηκε 16 Απρίλιος 2011 - 23:16 μμ

Αντρέα μου, καταρχάς κάνε αυτό που εσύ θέλεις καί μόνο!Αυτό που θές είναι η LX, σωστά?Τότε πάρε την LX (ήμουν σίγουρος άλλωστε από την αρχή).Λοιπόν, θα σου έλεγα να στραφείς σε καινούριο καί όχι σε μεταχειρισμένο, από την άποψη καί μονο του οτι θα ξέρεις από την αρχή ΕΣΥ ο ίδιος τι έχεις κάνει στη βέσπα σου.Εαν όμως οι τσέπες σου είναι ''χιλιοραμμένες''(όπως όλων μας άλλωστε τους καιρούς που διανύουμε), τότε πάρε μεταχειρισμένη.Θα επιμείνω στο INJECTION για να έχεις μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο καθότι είμαι κάτοχος καρμπυρατέρ καί είναι λίγο ''ρουφήχτρας''.Η ροπή στο νέο LX έχει βελτιωθεί σημαντικά έναντι του προκατόχου του καί ανοίγει καλύτερα στα ''χαμηλά'', ακριβώς εκεί που χρειάζεται μέσα στην πόλη(σφήνες, ξεκινήματα, χωσίματα κλπ).Τώρα, όσον αφορά τις διαστάσεις των τροχών, εντάξει..δεν θα πάς και σην πίστα του San Marino!Για την χρήση που τη θές, είναι αρκετά σταθερή, θα σε βολέψει.Δεν κάνω προώθηση πωλήσεων στην Piaggio, απλά πρίν 1 χρόνο που είχε πρωτοβγεί η ψεκαστή lx 150 είχα πάει να ρωτήσω καί είχα ασχολήθεί τόσο σοβαρά σε σημείο να σκέφτομαι να την αγοράσω!Αυτά, μην σε κουράζω άλλο πιστεύω την βοήθεια να την πήρες από όλους μας καί να πράξεις επιτέλους αυτό που θές!

#22 babikosTitanium

babikosTitanium

    VFH Newbie

  • Members
  • 3 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΔράμα
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Gts 300 Titanium

Καταχωρήθηκε 17 Απρίλιος 2011 - 09:33 πμ

Ως πρώην κάτοχος Lx150 injection και νυν κάτοχος Gts300 σου λέω να πάρεις κάτι πιο μεγάλο από 150. Η δικιά μου Lx με έβγαλε ασπροπρόσωπο όποτε την χρησιμοποίησα για ταξίδι, κατέβηκα από Δράμα Κατερίνη και δεν κατάλαβε τίποτα αλλά να ξέρεις πως όταν την πάρεις δεν θα την χρησιμοποιείς μόνο για αποστάσεις 8 χιλιομέτρων όπως λες. Για τον ίδιο λόγο είχα πάρει την Lx και σε λίγο καιρό μου φαινόταν πολύ λίγη.

#23 andreas1453

andreas1453

    VFH Newbie

  • Members
  • 5 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 17 Απρίλιος 2011 - 12:56 μμ

Αν παρω το επιχειρημα οτι σε λιγο καιρο θα αναιβουν οι απαιτησεις μου τοτε να παρω απο τωρα μια μεγαλη μηχανη να τελειωνω. Ομως θεωρω οτι η μεγαλη βεσπα 250-300 δεν κανει τιποτα πολυ καλα. Υστερει μεσα στην πολη λογου ογκου (μενω παγκρατι ποιο κεντρο δεν γινεται) και εκτος πολης ειναι λιγη σε σχεση με μηχανη. Οποτε εκανα την εξης απλοικη σκεψη. Βολεψου με την μικρη για 1 με 2 χρονακια και αν δεις οτι ανοιγεσαι τσιμπας και κανα 65ο ρακι στυλ μονστερ 696.

#24 Nikolasv

Nikolasv

    VFH Newbie

  • Members
  • 8 Δημοσιεύσεις:
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta:Vespa GTS 250

Καταχωρήθηκε 26 Ιανουάριος 2014 - 22:33 μμ

Έχω την 250gts από το 2005. Πριν είχα την 200cc. Απίστευτη ευκολία μετακίνησης εντός πόλης, την έχω ωστόσο χρησημοποιήσει συχνά και σε εκτός πόλης διαδρομές. Σϊγουρα εκεί μειονεκτεί σε σύγκριση με μια μοτοσικλέτα ( είχα και τέτοιες στα 40 τόσα χρόνια της μοτοσικλετιστικής μου ζωής) αλλά από το 2005 και μέχρι σήμερα είναι το μόνο πλέον δίκυκλο στην κατοχή μου. Οπότε μετακινούμαιπλέον αποκλειστικά μ' αυτήν. Μπορώ να πω πως είναι ιδανική για την εντός πόλης μετακίνηση ενώ πρέπει να συμβιβαστείς μαζί της για τις εκτός διαδρομές. Στα αρνητικά της βάζω τα όχι τόσο καλά σε απόδοση  φρένα και το μόνιμο κοσκίνισμα του τιμονιού που μ' έχει πάντα σε ετοιμότητα.