Welcome to Vespa Forum Hellas

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτόν τον ιστότοπο υποβάλλοντας το δικό σας περιεχόμενο ή απαντώντας σε υπάρχον περιεχόμενο. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε το προφίλ σας, να λάβετε σημεία φήμης ως ανταμοιβή για την υποβολή περιεχομένου, ενώ ταυτόχρονα θα επικοινωνείτε με άλλα μέλη μέσω των δικών σας ιδιωτικών εισερχομένων, καθώς και πολλά άλλα! Αυτό το μήνυμα θα καταργηθεί μόλις συνδεθείτε.

  • Announcements

    • ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ   09/27/2018

      ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΛΕΣΧΗ VESPA ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
      Αγαπητά μέλη, 
      με χαρά σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του νέου μας χώρου, που θα γίνουν το ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 / 10 / 2018, ΩΡΑ 19:00, για να σας κεράσουμε μεζεδάκια, γλυκό και κρασί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Βασιλείου του Μεγάλου 39, Αθήνα (πίσω από την εκκλησία του Αγ. Βασιλείου - Ρουφ) 
      ΧΑΡΤΗΣ : https://goo.gl/z4ggNk Σας περιμένουμε όλους με χαρά, 
      Το Δ.Σ. __________________ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΦΑΓΗΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ
      Σ' αυτή τη λέσχη όλα τα κάνουμε εθελοντικά. Το ίδιο θα κάνουμε και για το κέρασμα των εγκαινίων.
      Για την εθελοντική προετοιμασία φαγητού, γλυκών κλπ. επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο εκδηλώσεων, χοροεσπερίδων, γάμων, πανηγυριών και γλεντιών γενικά, Μάκη Παρασκευαίδη στο 6930 718 216.
      Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη, γιατί είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα !!! 

toneless

Members
  • Content count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About toneless

  • Rank
    VFH Senior Member
  • Birthday January 01

Profile Information

  • Gender Not Telling
  • Country Greece

Converted

  • Location Αθήνα
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta Ντεν έχω βέσπα καρντιά μου...
  1. Μπαίνει το Pk125 μοτέρ χωρίς κόψιμο-ράψιμο? Με ενα βλέφαρο που έριξα ίσως και να μπαίνει ο στρόφαλος απο pk125 στις ίδιες κάσες του 50s αλλά δεν το ξέρω με σιγουριά.
  2. Ναι, σχεδόν μέσα Αθήνα. Για τα δισκάκια δεν υπάρχουν άλλες επιλογές ή ίσως άλλη καμπάνα; Γενικά μιλώντας, γνωρίζει κανείς στο περίπου αυτονομία και με πόσα χιλιόμετρα μπορείς να κινηθείς άνετα χωρίς να είναι "σκασμένο" το μοτέρ?
  3. Σκεφτόμουν περισσότερο προς 50S μεριά...
  4. Καλησπέρες. Με ταλανίζει καιρό το θέμα και δεν έχω αξιωθεί να το διευθετήσω. Σκέφτομαι το τελευταίο διάστημα να αγοράσω ενα smallframe για καθημερινή χρήση και θα ήθελα γνώμες ιδιαίτερα των ήδη κατόχων για τη συμβίωσή τους με αυτό το μοντέλο. Καταλαβαίνω, ότι εν έτη 2012 δεν είναι η πλέον ιδανική επιλογή για καθημερινό μέσο αλλά δεν θέλω παπί, μου αρέσουν τα βεσπίνο ...και άλλωστε γούστα είναι αυτά. Νίκος
  5. Llamberger

    Τώρα που η πιο φανατική αντιδίχρονη "4stroke power" εταιρία αποφάσισε να κατασκευάσει δίχρονα μηχανάκια... οι άλλοι πήγαν και έβαλαν Husaberg μοτέρ στη Lambretta;;;
  6. Με συγχωρείτε για το spam αλλά αυτό το θέμα των χαρτιών πως μπορεί να διευθετηθεί; Πολλές φορές το ακούω και περνάει εύκολα στο ντούκου σαν κάτι απλό...
  7. Την είχα δεί στη "κοπή πίτας" αν δεν κάνω λάθος... ομορφούλα είναι.
  8. Πραγματικά κούκλα. Καλοτάξιδη και καλά χιλιόμετρα...
  9. Μπλέξιμο λέμε, όπως το έχω κάνει το σπίτι βλέπω να μπαίνει μέσα η αντιτρομοκρατική... Τα καζάνια μου λείπανε.

    χαχαχα

  10. τι ειναι ενα καζανι ρε?

    σε βαζω εγω τα κουτακια!!

  11. Ε, με τέτοιες πιθανότητες εγώ θα την κράταγα τη Lambretta, ούτε οι τράπεζες δεν δίνουν τέτοιους τόκους... κινητό κουμπαρά την έχει κάνει. Δλδ, έστω ότι θα πάρει λεφτά, θα τα δώσει για την επισκευή; whistle Δεν βρίσκω λόγο να του δώσεις πάνω απο ενα 50άρικο το πολύ... διαφορετικά περάστε απο το ΚΕΠ, συμβολαιογράφο κλπ Άκου εκεί του είπε ο δικηγόρος να αφήσει την Lambretta όπως είναι μέχρι να γίνει το δικαστήριο, θα έμοιαζαν οι δρόμοι με μουσεία τρακαρισμενών... yeye
  12. Σύμφωνα με το παραπάνω schematic των ηλεκτρικών, θα έφταναν δύο καλώδια, αρκεί τα πηνία να γειώνονται με απλή επαφή πάνω στο μοτέρ. Εαν το πρόβλημα προέκυψε ξαφνικά, πριν πάει ο νού σου στα κοστοβόρα ξεκίνα κοιτάζωντας όλες τις γειώσεις και κυρίως αυτή που γειώνει το μοτέρ. Με σειρά προτεραιότητας, θα έλεγα να ξεκινήσεις απο τον κεντρικό διακόπτη και το kill switch. Ενα ηλεκτρονικό πολύμετρο βοηθάει, αρκετές φορές βλέπεις μια χαρά το καλώδιο, αλλά συνήθως σπάει πάνω στη φύσα ή σε κάποια επαφή και μένει μόνο μια τρίχα απο το πολύκλωνο ίσα ίσα για να σου κάνει τσαλιμάκια και να ψάχνεσαι... yeye Υγ. Για τον διακόπτη δεν κατάλαβα την ερώτηση, στο σχέδιο, το ποδόφρενο φαίνετε απλά να βραχυκυκλώνει ενα extra λαμπάκι ώς ένδειξη πίσω φρένου.
  13. Πέτυχα τυχαία ενα ακόμη βιβλίο για tuning σε Lambretta, Vespa αλλά και Maico, DKW, villiers κλπ
  14. Και βέβαια, όταν ασχολούμαστε με οποιοδήποτε χημικό, πάντοτε γαντάκια και γυαλιά προστασίας. Επίσης, σε όλα τα χημικά, για να είμαστε σίγουροι, ακολουθούμε τον χρυσό κανόνα ΑΑΑ. Δλδ. Always Add Acid Πάντοτε προσθέτουμε οξύ στο νερό και ποτέ το αντίθετο!
  15. Σε ενα απο τα τελευταία μηχανάκια που είχα φτιάξει, καθάρισα το τεπόζιτο με καυστική σόδα, μετά καθάρισμα με βενζίνη και έπειτα έκανα πλαστικοποίηση με κιτάκι απο το ebay. Κανένα πρόβλημα, δύο χρόνια μετά. H καυστική σόδα κάνει και για καθαρισμό των εξατμίσεων αλλά δεν ανήκει στο διαιτολόγιο του ανθρώπου ούτε γουστάρει επαφές με δέρμα, οπότε προσοχή. Η αμμοβολή - υαλοβολή δεν πολυβοηθάει σε αυτές τις περιπτώσεις. Το κύριο μέρος της σκουριάς είναι στην άνω μεριά του τεπόζιτου, λόγω των υδρατμών που δημιουργούνται απο τη βενζίνη και είναι δύσκολο να μπει πιστόλι εκει μέσα, εκτός και αν κοπεί ενα "παράθυρο" απο τη κάτω μεριά του τεπόζιτου. Ξύδι, κοκα κόλες και σόδες, σπάνε τη σκουριά αλλά είναι αρκετά ήπια και δεν κάνουν καλή δουλειά.
  • Forum Statistics

    6,185
    Total Topics
    239,375
    Total Posts
  • Member Statistics

    4,176
    Total Members
    243
    Most Online
    Newest Member
    nicolo
    Joined