Welcome to Vespa Forum Hellas

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτόν τον ιστότοπο υποβάλλοντας το δικό σας περιεχόμενο ή απαντώντας σε υπάρχον περιεχόμενο. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε το προφίλ σας, να λάβετε σημεία φήμης ως ανταμοιβή για την υποβολή περιεχομένου, ενώ ταυτόχρονα θα επικοινωνείτε με άλλα μέλη μέσω των δικών σας ιδιωτικών εισερχομένων, καθώς και πολλά άλλα! Αυτό το μήνυμα θα καταργηθεί μόλις συνδεθείτε.

  • Announcements

    • ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ   09/27/2018

      ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΛΕΣΧΗ VESPA ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
      Αγαπητά μέλη, 
      με χαρά σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του νέου μας χώρου, που θα γίνουν το ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 / 10 / 2018, ΩΡΑ 19:00, για να σας κεράσουμε μεζεδάκια, γλυκό και κρασί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Βασιλείου του Μεγάλου 39, Αθήνα (πίσω από την εκκλησία του Αγ. Βασιλείου - Ρουφ) 
      ΧΑΡΤΗΣ : https://goo.gl/z4ggNk Σας περιμένουμε όλους με χαρά, 
      Το Δ.Σ. __________________ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΦΑΓΗΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ
      Σ' αυτή τη λέσχη όλα τα κάνουμε εθελοντικά. Το ίδιο θα κάνουμε και για το κέρασμα των εγκαινίων.
      Για την εθελοντική προετοιμασία φαγητού, γλυκών κλπ. επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο εκδηλώσεων, χοροεσπερίδων, γάμων, πανηγυριών και γλεντιών γενικά, Μάκη Παρασκευαίδη στο 6930 718 216.
      Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη, γιατί είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα !!! 

bach

Moderators
  • Content count

    2,860
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2,602 Excellent

About bach

  • Rank
    Moderator
  • Birthday 09/28/1973

Profile Information

  • Gender Male
  • Country Greece
  • Location L.A.

Converted

  • Location L.A.
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta Ρ221XX

Recent Profile Visitors

2,712 profile views
  1. Χαχαχαχαχα.Το εχω ζυγοσταθμισει ετσι ρε Μητσο!!!!
  2. Τζιμακο μου...Ευχαριστω για τη γνωση που μου εδωσες στο συγκεκριμενο θεμα.Εγω απλα το εφαρμοσα και το μετεφερα εδω..Ολο αυτο ειναι δικες σου οδηγιες!Ευχαριστω φιλε!
  3. 2,5 εκατοστά μετά το σπειρωμα του μπουζι το έχω κάνει.
  4. Εδω θα δουμε βημα βημα πως χρονιζουμε τον κινητηρα της vespa μας με δισκο χρονισμου και strobo light. Τι θα χρειαστουμε:Ενα πιστολι στροβοσκοπικο.https://www.sip-scootershop.com/en/products/stroboscopic+ignition+timing_wi301430 Δισκο-μοιρογνωμονιο:https://www.scooterhelp.com/tips/timing/timing.disc.pdf Μια πηγη ρευματος 12ν εξωτερικη αν δεν εχει μπαταρια η βεσπα μας Ενα κομματι συρμα ευκαμπτο Piston stopper(στην περιπτωση μας ειναι ιδιοκατασκευη με δοτη ενα μπουζι και μια βιδα περιπου 3,5 εκ μηκος)https://www.scooterhelp.com/tips/timing/timing.tools.html#tdctool Μαρκαδορο Εξολκεα βολαν:https://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=1634 Εργαλειο σταθεροποιησης βολαν:https://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=1884 Χαρτι και μολυβι Κομπιουτερακι και ησυχια μπολικη!!!   Ξεκιναμε βγαζοντας το καπακι του βολαν για να μπορεσουμε να απομακρυνουμε το βολαν και να δουμε το μανιατο μας,σε ποια θεση βρισκεται.Συνηθως τα μανιατο εχουν σημαδια με τα γραμματα Α και ΙΤ.Θεωρητικα το Α ειναι οι 23 μοιρες και το ΙΤ οι 18 μοιρες. Στην περιπτωση που χρησημοποιω σαν παραδειγμα εχουμε μια βεσπα Ρ200Ε με κιτ της μαλοσι που πρεπει βασει προδιαγραφων να χρονιστει στις 18 μοιρες. Βλεπουμε οτι δεν ηταν στο ΙΤ και διορθωνουμε βαζοντας το στο ΙΤ Ξαναβαζουμε το βολαν στη θεση του. Βγαζουμε το μπουζι και στη θεση του βιδωνουμε το piston stopper. Ξεκιναμε να περιστρεφουμε το βολαν με φορα δεικτων ρολογιου μεχρι να σταματησει το πιστονι μας ακουμπωντας στο piston stopper.ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Δεν παταμε μανιβελα,ολες τις κινησεις τις κανουμε με το χερι και προσεκτικα!!! Καλο θα ειναι να εχουμε βιδωμενο στο βολαν μας τον εξολκεα του για να μπορει να στεκεται ο δισκος χρονισμου με τις μοιρες. Τοποθετουμε λοιπον το δισκο μας και αφου εχουμε κανει το μαλακο συρμα μας βελονα για να σημαδευουμε τις μοιρες,βρισκουμε το μηδεν(0) Περιστρεφουμε τωρα τον δισκο μαζι με το βολαν(προσεχουμε να κινουνται μαζι χωρις να μας κουνηθει απο τη θεση του ο δισκος) αναποδα απο τη φορα των δεικτων του ρολογιου μεχρι να σταματησει.Θα μας δειξει ενα νουμερο.Στο παραδειγμα μας δειχνει 267 μοιρες.αυτο το νουμερο το γραφουμε και το ονομαζουμε "1". Αφαιρουμε το "1"(267) απο τις 360 μοιρες.Το αποτελεσμα το γραφουμε και το ονομαζουμε "2".Στην περιπτωση μας το αποτελεσμα ειναι 93. Διαιρουμε το "2" δια 2.Το αποτελεσμα το γραφουμε και το ονομαζουμε "3".Στην περιπτωση μας το αποτελεσμα ειναι 46,5. Προσθετουμε το "3" στο "1".Το αποτελεσμα μας το ονομαζουμε "4".Στην περιπτωση μας το αποτελεσμα ειναι 313,5 μοιρες. Βγαζουμε το piston stopper και ξανατοποθετουμε το μπουζι στη θεση του. Συνεχιζουμε να γυρναμε το βολαν με φορα αναποδη απο τους δεικτες του ρολογιου μεχρι να μας δειξει το νουμερο "4" στο συρμα-δεικτη μας(313,5 μοιρες). Σημαδευουμε το βολαν και το καρτερ μας με μαρκαδορο.Αυτο ειναι το Ανω Νεκρο Σημειο μας. Απο αυτο το σημειο συνεχιζουμε να γυρναμε με φορα αναποδη των δεικτων του ρολογιου και προσθετουμε τις μοιρες που θελουμε να χρονισουμε το μοτερ μας,στην περιπτωση μας 18 μοιρες. Σημαδευουμε παλι το βολαν. Αυτο το σημαδι πρεπει να "χτυπαει"στο σημαδι που εχουμε κανει στο καρτερ μας οταν ο κινητηρας δουλευει μεταξυ 3.000 και 4.000 στροφων με το στροβοσκοπικο πιστολι μας.Αναλογως μετακινουμε το μανιατο μας αν δεν συμπιπτουν τα σημαδια μας. Καλη επιτυχια!!!  
  5. Στον ελευθερο χρονο μας και με ελαχιστα εως καθολου χρηματα μπορουμε να φτιαξουμε εργαλεια που μπορουν να κανουν τη ζωη μας με τη βεσπα πιο ευκολη.     Εργαλειο σταθεροποιησης καμπανας:https://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=3328   Εργαλειο σταθεροποιησης βολαν:https://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=1884   Εργαλειο καμπανας για βγαλσιμο δισκων:https://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=1781   Piston stopper για την ευρεση του ΑΝΣ:http://www.scooter-center.com/en/product/BU4931
  6. Οι LAVeRs σαν παρεα καλη που ειμαστε,στις αρχες του καλοκαιριου που μας περασε ειπαμε να ανεβουμε μια βολτουλα λιγο ορεινα να παρουμε καθαρο αερα. Ξεκινησαμε λοιπον μια κυριακη του Ιουνη για την ορεινη Κορινθια(ξεχασαμε να το πουμε στον Κορινθιο και ποιος τον ακουει τωρα....)με σκοπο να φτασουμε στη λιμνη Δοξα στον Φενεο Κορινθιας.Το προγραμμα ειχε και διαφορα αλλα περιηγητικα τρυγυρω αλλα αυτα θα τα βλεπαμε αν οι συνθηκες ηταν ιδανικες. Η διαδρομη:https://www.google.gr/maps/dir/37.6087658,23.0419666/%CE%9B%CE%AF%CE%BC%CE%BD%CE%B7+%CE%94%CF%8C%CE%BE%CE%B1,+%CE%A6%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%8C%CF%82/@37.7930457,22.7596968,10z/data=!4m9!4m8!1m1!4e1!1m5!1m1!1s0x135fe65555c68e49:0xb4c3d638e3bc4f56!2m2!1d22.286389!2d37.929167?hl=el Η διαδρομη περιελαμβανε ανηφορικα κλειστα κομματια,διαδρομη παραλληλα με τη λιμνη Στυμφαλια και διαδρομη μεσα στο δασος μεχρι να φτασουμε στη Δοξα. Ακολουθουν φωτο που δεν ειναι αρκετες μιας και επικεντρωθηκαμε στα βιντεο(πρεπει να τα μονταρω για να ανεβουν....) Η παρεα εξω απο τη Νεμεα. Στο χωριο Λαυκα σταση για καφε στο καφενειο του χωριου ,κατω απο τον πλατανο!! Αφιξη στη λιμνη και προσκυνημα στο εκκλησακι που βρισκεται μεσα στη λιμνη. Τα βεσπακια μας παρκαρισμενα με φοντο τη λιμνη Βρηκαμε και ωραιο μερος για να φωτογραφηθουμε στη λιμνη Ακριβως πανω απο τη λιμνη βρισκεται το μοναστηρι του Αη Γιωργη,το επισκευθηκαμε αλλα ειχε μια βαφτιση και ετσι δεν μειναμε πολυ,αρχισε να ψιλοβρεχει κιολας.... Η λιμνη απο ψηλα L.A.Ve.Rs!!! Ακολουθησε σουπερ μασα σε ταβερνα στο χωριο Μεσινο.Τελειο φαγητο και πολυ καλες τιμες! Ο καιρος φορτωνε βροχη και ετσι μετα το φαγητο και ενω ειχαμε σκοπο να δουμε 2-3 μερη ακομα πηραμε το δρομο της επιστροφης.Ειπαμε να κατεβουμε απο την αλλη πλευρα της Στυμφαλιας και να βγουμε στο Κιατο,να δουμε και λιγη θαλασσα!!!Μετα τη Στυμφαλια το θερμομετρο εγραφε σερι πανω απο 40 βαθμους κελσιου!!!!Στο Κιατο εβραζε ο τοπος!! Μια μικρη σταση στον Ισθμο της Κορινθου για καφεδακι και ανασες στην γεφυρα που ανεβοκατεβαινει..... Επιστροφη και πλανα για την επομενη...          
  7. Καλησπερα φιλε μου.Δεν καταφερα να σου στειλω Π.Μ. οποτε στα γραφω εδω: Το τηλεφωνο του Μιχαλη (Λαμιωτη) Ερζενη ειναι:6997032777 και βρισκεται στον Κολωνο αλλα δεν θυμαμαι την διευθυνση του τωρα.Κορυφαιος μαστορας και τιμιος .
  8. Nικολαε πολυ καλος και τιμιος μαστορας ειναι ο Μιχαλης ο Λαμιωτης.Αν δεν τον ξερεις η δεν τον εχεις ακουσει πες το να τα πουμε σε π.μ.
  9. Καλη χρονια,καλα χιλιομετρα,παντα κεφατοι και ενωμενοι να κανετε ομορφα πραγματα!
  10. Εχεις δικιο Γιωργο!Αλλα!!!Για σκεψου να παθεις τρομπα-μπεκ στο πετρελαιο!!!!
  11. [Το μπουζί, μπορεί να το βλέπεις μικρό και αθώο, αλλά θέλει την τέχνη του για να εξασφαλίσει τέλεια καύση.] __________ Το λέω αυτό γιατί πιο εύκολα θα βρεις συνεργείο χωρίς ημερολόγιο με σέξι κορίτσια κρεμάμενα επί τοίχου παρά μηχανικό που χρησιμοποιεί ροπόκλειδο όταν πάει να σου βάλει τα μπουζί. Το μπουζί, παιδί μου, θέλει φροντίδα και προσοχή. Συνοπτικά, λοιπόν: # Πρέπει ο κινητήρας να είναι όσο γίνεται πιο κρύος λόγω διαστολών. # Πρέπει να είναι καθαρή η επιφάνεια που θα βιδωθεί γιατί αν μεσολαβούν ξένα στοιχεία τότε η επαφή δεν γίνεται σωστά. # Και τρίτον και σημαντικότερον πρέπει να σφιχτεί με τα σωστά ''Νιουτόμετρα'' που προβλέπονται. Εδώ κολλάει και το ''ροπόκλειδο'', που λέγαμε. Κανονικά, λοιπόν, το μπουζί πρέπει αρχικά να σφιχτεί ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ. Και μετά με ροπόκλειδο, ακριβώς με τη ''δύναμη'' που προβλέπεται για το συγκεκριμένο. Αλλιώς το απλό, ταπεινό μπουζί μπορεί να προκαλέσει σωρεία προβλημάτων.  Για να μη πολυλογώ δείτε το σε εικόνα στο video της NGK. https://www.youtube.com/watch?v=JEjOVayKCOI#t=11 Πηγη:4Drivers.
  12. Δηλαδη;Ποιο ηταν ακριβως το προβλημα;
  13. px200 η p200e

    PX200:Μπαταρια,μεγαλυτερο καντραν με βενζινομετρο,καλυτερο εμπρος φρενο και αξονας,καλυτερος και δυνατοτερος πισω αξονας,πλαινα καπω που κλεινουν κατω απο τη σελλα,μιζα,1 κλειδι για ολα! Ρ200Ε.Χωρις μπαταρια,με μικρο καντραν και λιγοτερες ενδειξεις,υποδεεστερος μπροστινος και πισω αξονας,πλαινα καπω που κλεινουν απο εξω,χωρις μιζα,πολλα κλειδια.....   Ολα αυτα ομως δεν εχουν αξια αν δεν ξερεις την ακριβη κατασταση των μηχανων που ειδες. Εγω π.χ. εχω Ρ200Ε και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με εξαιρεση το εμπρος φρενο.Βεβαια και αυτο με το φρενο εχει να κανει σε φρεναρισματα απο μεγαλες ταχυτητες(για βεσπα παντα).   Για βαλε φωτο να τις δουμε.Ισως να διακρινονται τα προβληματα τους με το ματι.
  14. Good post. Παντως εγω σε ΡΕ 200 ακολουθησα αλλη διαδρομη απο αυτη που λεει το SIP στο εγχειριδιο,πιο απλη και λειτουργικη. Ρευμα απο το κουτι διακλαδωσης πισω απο τη μουτσουνα,σημα απο την κορνα και γειωση στο σασι.Δεν χρειαστηκε να παρω κατι απο το διακοπτη φωτων και φυσικα δεν φαινεται τιποτα!
  • Forum Statistics

    6,186
    Total Topics
    239,378
    Total Posts
  • Member Statistics

    4,177
    Total Members
    243
    Most Online
    Newest Member
    Skamnis
    Joined