Welcome to Vespa Forum Hellas

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτόν τον ιστότοπο υποβάλλοντας το δικό σας περιεχόμενο ή απαντώντας σε υπάρχον περιεχόμενο. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε το προφίλ σας, να λάβετε σημεία φήμης ως ανταμοιβή για την υποβολή περιεχομένου, ενώ ταυτόχρονα θα επικοινωνείτε με άλλα μέλη μέσω των δικών σας ιδιωτικών εισερχομένων, καθώς και πολλά άλλα! Αυτό το μήνυμα θα καταργηθεί μόλις συνδεθείτε.

  • Announcements

    • ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ   09/27/2018

      ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΛΕΣΧΗ VESPA ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
      Αγαπητά μέλη, 
      με χαρά σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του νέου μας χώρου, που θα γίνουν το ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 / 10 / 2018, ΩΡΑ 19:00, για να σας κεράσουμε μεζεδάκια, γλυκό και κρασί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Βασιλείου του Μεγάλου 39, Αθήνα (πίσω από την εκκλησία του Αγ. Βασιλείου - Ρουφ) 
      ΧΑΡΤΗΣ : https://goo.gl/z4ggNk Σας περιμένουμε όλους με χαρά, 
      Το Δ.Σ. __________________ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΦΑΓΗΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ
      Σ' αυτή τη λέσχη όλα τα κάνουμε εθελοντικά. Το ίδιο θα κάνουμε και για το κέρασμα των εγκαινίων.
      Για την εθελοντική προετοιμασία φαγητού, γλυκών κλπ. επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο εκδηλώσεων, χοροεσπερίδων, γάμων, πανηγυριών και γλεντιών γενικά, Μάκη Παρασκευαίδη στο 6930 718 216.
      Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη, γιατί είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα !!! 

SokoNik

Members
  • Content count

    780
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

69 Excellent

About SokoNik

  • Rank
    VFH Senior Member
  • Birthday 08/23/1975

Contact Methods

  • Website URL http://www.e-igoumenitsa.gr

Profile Information

  • Gender Male
  • Country Greece
  • Location Ηγουμενίτσα

Converted

  • Location Ηγουμενίτσα
  • Interests Vesping...
  • Μοντέλο Vespa/Lambretta v50/RALLY200/PX125/VBB/COSA
  1. Μπραβο παιδια!!! Στάλθηκε από το LG-D802 μου
  2. O τυπος στα πληκτρα ολα τα λεφτα ηταν, ολοι αυτο λεγαμε....
  3. Μπράβο σας παιδιά καλό ταξίδι!!!
  4. Εννοω καποια λυση να μην αφαιρεθει η καμπανα απο το μοτερ.
  5. Μπραβο πολυ καλη λυση! για large υπαρχει κατι παρομοιο?
  6. Δεν ξέρω πως θα γλυτώσουμε απο δαυτους, σημερα λέει το πρωτο θεμα οτι: Έρχεται η υποχρεωτική ασφάλιση ακινήτων τι άλλο να πεις δλδ?
  7. Μολις το διαβασα στο Πρωτο θεμα: Τελεσίγραφο στους κατόχους ανασφάλιστων ΙΧ Μέχρι τις 15 Απριλίου θα πρέπει οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων Ι.Χ να ασφαλίσουν ξανά το όχημα τους, αλλοιώς θα πληρώσουν 250 ευρώ πρόστιμο στην εφορία και απειλούνται με αυστηρότερες ποινές που προβλέπει η σχετική νομοθετική ρύθμιση που κατατέθηκε στην Βουλή. Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο «η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από την χορήγηση της άδεια κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή η λειτουργία του αυτοκινήτου». Με το νέο νόμο, σε περίπτωση που εντοπίζεται ανασφάλιστο όχημα, θα αφαιρούνται η άδεια ικανότητας οδηγού και η άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες με πράξη της Αστυνομικής Αρχής. Σε περίπτωση που το κέντρο πληροφοριών εντοπίζει κάποιο ανασφάλιστο ΙΧ θα αποστέλλεται με σχετική ειδοποίηση προς τον ιδιοκτήτη του οχήματος με την οποία θα καλείται να προβεί το αργότερο εντός 8 ημερών! Ωστόσο ακόμη και να σπεύσει τότε ο ιδιοκτήτης ενός οχήματος να το ασφαλίσει, θα πρέπει να έχει καταβάλει και 250 ευρώ υπέρ του ελληνικού δημοσίου μέσω παραβόλου ώστε να μπορέσει να εκδοθεί το νέο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Αν ωστόσο το ανασφάλιστο όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα αφαιρούνται την ίδια στιγμή από τις Αρχές οι πινακίδες του οχήματος καθώς και η άδεια κυκλοφορίας του για 2 χρόνια και επί υποτροπής 3 χρόνια. Για να επιστραφούν οι πινακίδες και η άδεια μετά την παρέλευση των 2 ή 3 ετών θα πρέπει να προσκομίσει ο ιδιοκτήτης το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Πέραν της αφαίρεσης των παραπάνω οι αστυνομικές αρχές βεβαιώνουν επίσης χρηματικό πρόστιμο υπέρ του επικουρικού κεφαλαίου ίσο με 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και φορτηγά δημοσίας χρήσης, 500 ευρώ στα ΙΧ και 250 ευρώ στα δίκυκλα. Ο εντοπισμός των τυχόν ανασφάλιστων αυτοκινήτων υα γίνεται από τις τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και τις αστυνομικές αρχές, που θα αναλάβουν και την αναζήτηση της πληρωμής και επιβολής των κυρώσεων και ποινών http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=260876
  8. ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ «Νομικά κενά» στη νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα ΙΧ Ημερομηνία: Φεβρουαρίου 13, 2013 Στον «αέρα» κινδυνεύει να τιναχθεί η νομοθετική ρύθμιση που αφορά στα πρόστιμα για τα περίπου 1,5 εκατ. ανασφάλιστα οχήματα καθώς νομικοί κύκλοι επισημαίνουν πως από την στιγμή που δεν υπάρχει βεβαιωμένη παράβαση στον κάτοχο ενός ΙΧ που έχει προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας για ολόκληρη την χρονιά χωρίς να το έχει κυκλοφορήσει! Ειδικότερα η νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα παρουσιάζει τρομερές ελλείψεις που σύμφωνα με νομικούς κύκλους δεν μπορούν να επιβληθούν στους ιδιοκτήτες ΙΧ. Μάλιστα όπως τονίζουν νομικοί μιλώντας στην «Η»: «Δεν μπορεί ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που έχει προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας του οχήματός του στα τέλη του 2012 για την επόμενη χρονιά και το διατηρεί ασφαλισμένο για το πρώτο 3μηνο ή 6μηνο και λόγω ανωτέρας βίας (απόλυση ή μη καταβολή μισθών) να πρέπει να έχει ασφαλισμένο το όχημά του τη στιγμή που βρίσκεται ακινητοποιημένο στο γκαράζ του. Παράλληλα το μέτρο έχει καθαρά φοροεισπρακτικό χαρακτήρα και αν κάποιος ιδιοκτήτης κινηθεί νομικά εναντίον του κράτους είναι πολύ πιθανό να δικαιωθεί. Οι λόγοι είναι πολλοί αλλά μπορούμε να εστιάσουμε στους βασικότερους που περιλαμβάνουν την ακινητοποίηση του ΙΧ λόγω έκτακτων οικονομικών συνθηκών (ανεργία, μη καταβολή μισθών), την ακινητοποίηση λόγω μηχανικής βλάβης, την κίνηση κάποιου οχήματος λόγω απουσίας του ιδιοκτήτη στο εξωτερικό (επιχειρηματίες, ναυτικοί) ή σε κάποιο άλλο μέρος της χώρας, λόγω συνταξιοδότησης και χιλιάδες άλλους λόγους που μπορεί να σκεφθεί κανείς…». Ολα τα παραπάνω δεν συνθέτουν κάποιο αδίκημα με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης ο οποίος θα προσφύγει στη δικαιοσύνη είναι πολύ πιθανό να δικαιωθεί. Αν πάλι το κράτος απαιτήσει την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας τότε οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μπορούν σύμφωνα με νομικούς κύκλους να απαιτήσουν να εισπράξουν πίσω μέρος των χρημάτων που έχουν προκαταβάλλει για τα Τέλη Κυκλοφορίας της χρονιάς που κατατίθενται οι πινακίδες. Ειδικότερα αν κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2013 στα τέλη Δεκεμβρίου του 2012 και για κάποιον από τους παραπάνω λόγους καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τον Φεβουάριο τότε θα πρέπει το Κράτος να του επιστρέψει αναλογικά τα υπόλοιπα χρήματα. Αν δηλαδή έχει καταβάλει 500 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας το 2013 και κίνησε το όχημά του μόνο για 2 μήνες το Κράτος θα πρέπει να του επιστρέψει τα 10/12 των 500 ευρώ τα οποία αναλογούν σε 416,6 ευρώ! Είναι εύκολο λοιπόν να αντιληφθεί κανείς πως αν τελικά περάσει η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα ΙΧ το μόνο που θα κάνει η κυβέρνηση είναι να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου με απίστευτα δυσμενείς συνέπειες για τα δημοσιονομικά έσοδα καθώς από την μία θα πολλαπλασιαστούν οι πινακίδες κυκλοφορίας που κατατίθενται κάθε χρόνο μειώνοντας περαιτέρω το στόλο των οχημάτων που κυκλοφορούν και δημιουργώντας μεγάλα ελλείμματα στα κρατικά ταμεία όχι μόνο από την μη καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και από τις Επιστροφές χρημάτων που πρέπει να πραγματοποιήσουν οι εφορίες στους ιδιοκτήτες ΙΧ που έχουν προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας. Χιλιάδες ΙΧ προς πώληση Τεράστιο θέμα έχει προκύψει με το χαράτσι στα ανασφάλιστα ΙΧ καθώς χιλιάδες από αυτά με πληρωμένα τα Τέλη Κυκλοφορίας βρίσκονται και διατίθενται σε εμπορίες αυτοκινήτων είτε οικειοθελώς από τους ιδιοκτήτες τους είτε από εμπόρους που τα έχουν αποκτήσει μέσω ανταλλαγών. Μάλιστα όπως τονίζουν έμποροι αυτοκινήτων στην «Η» πως: «Χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν αφήσει για επίδειξη και πώληση τα αυτοκίνητά τους σε εμπορίες αυτοκινήτων. Σχεδόν όλα αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν ασφάλεια καθώς βρίσκονται ακινητοποιημένα στις εκθέσεις αυτοκινήτων και θα ήταν τουλάχιστον άδικο αυτοί οι άνθρωποι που προσπαθούν να δώσουν όσο-όσο τα οχήματά τους ώστε να πάρουν λίγα μετρητά να πρέπει να καταβάλλουν το χαράτσι για τα ανασφάλιστα ΙΧ! Παράλληλα χιλιάδες έμποροι αυτοκινήτων που έχουν αποκτήσει μέσω ανταλλαγών δεκάδες χιλιάδες ΙΧ κινδυνεύουν επίσης να βρεθούν αντιμέτωποι με το νέο χαράτσι που μπορεί να αποβεί μοιραίο για τις επιχειρήσεις τους. Η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει επιτέλους να αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο ως εύκολη λύση για άμεση είσπραξη μετρητών αν θέλει να κυκλφοορούν το 2013 αυτοκίνητα στους δρόμους…». Χάος με τα «νοικιάρικα» 250.000 ΙΧ! Ενα ακόμα σοβαρότατο πρόβλημα και σύμφωνα με πληροφορίες έχει γινει μεγάλο θέμα στο υπουργείο αφορά στις εταιρείες των ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που δραστηροποιούνται τους καλοκαιρινούς μήνες στα νησιά και που είναι πάνω απο 3.500 χιλιάδες και ο στόλος τους ξεπερνάει τα 250.000 οχήματα και που καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας στο τέλος κάθε ετους. Κατά συντριπτική πλειοψηφία οι εταιρείες δεν παραδίδουν τις πινακίδες μιας και τα αυτοκίνητα παραμένουν σε κλειστά γκαράζ η πάρκινγκ και φυλάσσονται για αρκετούς μήνες μέχρι την επόμενη σαιζόν. Με τον καινούργιο νόμο που συζητείται βρίσκονται στην ουσία στον αέρα μιας και σε όποια διασταύρωση στοιχείων γίνει φαίνονται ότι στην ουσία είναι ανασφάλιστα. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα σοβαρότερο αν σκεφτεί κανείς τι θα προκύψει αν όλες αυτές οι εταιρείες αναγκαστούν να καταθέτουν πινακίδες κάθε τέλος της τουριστκής περιόδου και να κάνουν άρση της ακινησίας κάθε αρχή αυτής. Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι πρόβλημα λειτουργικό θα δημιουργείται στις Εφορίες μιας και θα πρέπει να προβλεφθούν κατάλληλοι χώροι και επιπλέον προσωπικό. Επίσης το κράτος πλέον δεν θα εισπράττει τα τέλη κυκλοφορίας κάθε τέλος του χρόνου αφού οι εταιρείες καθώς οι εταιρείες θα καταθέτουν τις πινακίδες των οχημάτων τους δημιουργώντας τεράστια ελλείμματα στα έσοδα για τον κρατικό προυπολογισμό. Κόβονται οι ανεξόφλητες ανανεώσεις συμβολαίων Κατάργηση του καθεστώτος αυτόματης ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτων προωθεί η Τράπεζα της Ελλάδος με στόχο των περιορισμό των ζημιών που καταγράφουν οι εταιρείες του κλαδου ετησίως. Σύμφωνα με πληροφορίες η ανανέωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων θα γίνεται βάσει μιας νέας διαδικασίας που θα περιλαμβάνει την αποστολή επιστολής από την ασφαλιστική εταιρεία 30 ημέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου και την ταυτόχρονη κοινοποίηση της ίδιας επιστολής στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων ή στο Κέντρο Πληροφοριών κλάδου Αυτοκινήτων. Η κάλυψη του ασφαλισμένου θα ισχύει μόλις 16 ημέρες μετά τη λήξη του συμβολαίου και αν ο κάτοχος του οχήματος δεν προβεί στην εξόφληση του κόστους ασφάλισης εντός του παραπάνω χρονικού ορίου τότε αυτομάτως το όχημά του θα είναι ανασφάλιστο. imerisia.gr
  9. Απο 1150gs σε px200

    Αναλόγως το δουλεμα που θα της κάνεις και ποσο καλά ρυθμισμένη είναι, γυρω στα 5,5-6 λογικα.. Να πώ την αλήθεια δεν το εχω μετρήσει ακριβώς αλλα επειδή δουλευω 150αρα συνεχώς η 200αρα μου φαίνεται οτι καίει πολύ, υπολόγισε και το λάδι στο κόστος, ενα καλό λαδάκι εχει τουλάχιστο 12-15 € το λιτρο
  10. Απο 1150gs σε px200

    Εχε υπόψιν οτι η 200αρα καίει αρκετά παραπάνω απο την 150 αλλα εχει μηδενική συντήρηση σε σχεση με το bmw, για όλα τα άλλα οτι είπαν οι παραπάνω...
  • Forum Statistics

    6,185
    Total Topics
    239,375
    Total Posts
  • Member Statistics

    4,176
    Total Members
    243
    Most Online
    Newest Member
    nicolo
    Joined