Welcome to Vespa Forum Hellas

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτόν τον ιστότοπο υποβάλλοντας το δικό σας περιεχόμενο ή απαντώντας σε υπάρχον περιεχόμενο. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε το προφίλ σας, να λάβετε σημεία φήμης ως ανταμοιβή για την υποβολή περιεχομένου, ενώ ταυτόχρονα θα επικοινωνείτε με άλλα μέλη μέσω των δικών σας ιδιωτικών εισερχομένων, καθώς και πολλά άλλα! Αυτό το μήνυμα θα καταργηθεί μόλις συνδεθείτε.

  • Announcements

    • ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ   09/27/2018

      ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΛΕΣΧΗ VESPA ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
      Αγαπητά μέλη, 
      με χαρά σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του νέου μας χώρου, που θα γίνουν το ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 / 10 / 2018, ΩΡΑ 19:00, για να σας κεράσουμε μεζεδάκια, γλυκό και κρασί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Βασιλείου του Μεγάλου 39, Αθήνα (πίσω από την εκκλησία του Αγ. Βασιλείου - Ρουφ) 
      ΧΑΡΤΗΣ : https://goo.gl/z4ggNk Σας περιμένουμε όλους με χαρά, 
      Το Δ.Σ. __________________ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΦΑΓΗΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ
      Σ' αυτή τη λέσχη όλα τα κάνουμε εθελοντικά. Το ίδιο θα κάνουμε και για το κέρασμα των εγκαινίων.
      Για την εθελοντική προετοιμασία φαγητού, γλυκών κλπ. επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο εκδηλώσεων, χοροεσπερίδων, γάμων, πανηγυριών και γλεντιών γενικά, Μάκη Παρασκευαίδη στο 6930 718 216.
      Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη, γιατί είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα !!! 

Απο 1150gs σε px200

28 posts in this topic

Γεια σας και καλώς σας βρήκα!!

Ο χαιρετισμός είναι κατά κάποιο τρόπο ανεπίσημος γι'αυτό και δεν έγραψα στο post των νέων μελών.Και αυτό γιατί ακόμα δεν έχω κάποια vespa.Αυτή τη στιγμή έχω μια bmw 1150gs 03'.

Θα με συγχωρέσετε αλλά το post αν και το πρώτο μου θα είναι κάπως μεγάλο γιατί χρειάζομαι τις συμβουλές σας σε συγκεκριμένα ερωτήματα.

Λοιπόν εδώ και λίγο καιρό αποφάσισα να αγοράσω ένα μηχανάκι "πόλης" γιατί η συμβίωση με τη μπέμπα σε συνθήκες καθημερινότητας(δουλειές, υποχρεώσεις, οικογένεια κτλ.) είναι πρώτον κουραστική(250+kg) και δεύτερον ασύμφορη 7lt/100km, 700+euro κάθε χρόνο σε συντήρηση).

Έχοντας αλλάξει αρκετές μηχανές στη ζωή μου και έχοντας κατά καιρούς σκούτερ από 90cc μέχρι 600cc το θεώρησα και το θεωρώ ως κάτι ιδανικό για εργαλείο οικογενειάρχη.'Έτσι ξεκίνησα να ψάχνω για κάποιο 200άρι μεταχειρισμένο.

'Εκεί δημιουργήθηκε το πρόβλημα!! Για κάποιο λόγο(άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου) δεν μου καθόταν κανένα καλά.Και δεν εννοώ από πρακτικής άποψης αλλά από ψυχολογικής.Το ένα άσχημο, το άλλο χαμηλό, το άλλο βαρύ(για 200cc), το άλλο στενό σαν παπί..........Και εκεί που τα νεύρα άρχισαν να γίνονται τσατάλια μια μέρα στη δουλειά που είχα πάει με το αυτοκίνητο λέω σε ένα παλικάρι που έχω στο μαγαζί να μου δώσει τη βέσπα του να πεταχτώ κάπου κοντά που ήθελα.

Το μοντέλο είναι ένα px150 05' το οποίο βρίσκεται εξωτερικά περισσότερο και μηχανολογικά λιγότερο σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης(τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ).

Το παίρνω να πάω και η πρώτη εντύπωση είναι (ρε γ...το θα σκοτωθώ με αυτό το πράγμα!!!)Στο γυρισμό τα πράγματα λίγο καλύτερα που το συνήθισα αλλά και πάλι δράμα.Το επιστρέφω τον κράζω και τελειώνει εκεί.

Για να μην πλατιάσω άλλο να πω ότι εκείνη η βόλτα για κάποιο λόγο μου έκανε περιέργως το κλικ, (με χρονοκαθυστέρηση), και βρίσκομαι εδώ και μια βδομάδα να ψάχνω το car.gr και να διαβάζω τα post του site για πληροφορίες.Μάλιστα σαν τελευταίο στοιχείο να πω ότι τη βέσπα το ΣΚ που πέρασε την είχα στα χέρια μου και έκανα 150 χιλιόμετρα περίπου και το υπερευχαριστήθηκα.

Το είπα ότι θα είναι μεγάλο!! Τώρα οι ερωτήσεις μου:

1)H 150 μου φάνηκε λίγη και για να προλάβω όχι σε σχέση με τη μπέμπα. Συνειδητοποιώντας τι οδηγώ και τη θέλω δεν είχα πρόβλημα να κινηθώ με ταχύτητες 70-80-90 (έδειξε 115 σε κατηφορικό σημείο). Αναφέρομαι στον τρόπο που γέμιζε τις ταχύτητες ο οποίος ήταν πολύ αργός με καθόλου δύναμη στις υψηλές.Έτσι είναι η 150 ή αυτή ήταν μάλλον........

2)Κάπνιζε απίστευτα και συνεχώς μύριζε και πάλι για να προλάβω όχι ως νορμάλ δίχρονο αλλά σαν ατμόπλοιο.Γενικά σε μια καλοδιατηρημένη βέσπα με σωστή μίξη μπορούμε να έχουμε καπνίλα σε λογικά και κοινωνικώς αποδεκτά επίπεδα?

3)Η px200 αν βρεθεί καλή ή αν φτιαχτεί είναι ένα μηχανάκι εργαλείο που μπορεί να με εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση?

Ρε παιδιά όλοι οι γνωστοί γύρω μου είναι απίστευτα αρνητικοί με εξαίρεση τον πατέρα μου που είναι ελαφρά θετικός(αν και bmwάκιας πλέον) επειδή κάποια στιγμή είχε μια px150Ε και το λέει ακόμα πόσο "σκυλί" ήταν.

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με αναμνήσεις από τις βόλτες με τον παππού μου(vespino) αλλά έχει συμβεί κάτι μέσα μου από την ώρα που πήγα εκείνη τη βόλτα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απόψεις σας και τις περιμένω με χαρά :thankyou:

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.Καλωσόρισες αδερφέ!!!

1.Μια μαμά 150άρα αν έχει καταλύτη, εργοστασιακές ρυθμίσεις στο κάρμπ. και εργοστασιακό φίλτρο αέρα όντως φορτώνει στροφές αργά.

Με βελτιώσεις πολύ μικρού κόστους σε εισαγωγή και εξαγωγή και έναν ανεμοθώρακα θα δεις σημαντική διαφορά. Αλλιώς πάρε 200άρα που πράγματι έχει πολύ μεγάλη διαφορά ή κάνε αναβάθμιση στο κιτ (πχ. Pinasco 177).

2.Τόσο κάπνισμα που περιγράφεις δεν ακούγεται φυσιολογικό. Εμένα η δική μου καπνίζει πολύ λίγο, ποτέ δε μου έχει βρωμίσει τα ρούχα ή κάτι τέτοιο.

Άλλωστε υπάρχουν και άκαπνα λάδια ή λάδια με άρωμα (φράουλα κ.λπ. Χαχαχαχα... Κι όμως!!!)

3.Εννοείται!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!

Όσο αφορά το να πειράξω το 150 παραπάνω από εισαγωγή- εξαγωγή δεν είναι κάτι που το θέλω σε πρώτη φάση. Άλλα και πάλι το φοβάμαι το όλο θέμα των επιδόσεων οπότε αυτή τη στιγμή προσανατολίζομαι σε 200άρα.

Η συγκεκριμένη πρέπει να έχει θέματα γενικά γι'αυτό και τόσα καυσαέρια.Όταν ήταν κρύα καθόμουν για το λίγο ζέσταμα που της έκανα λίγο πιο μακριά για να μη νιώθω κάπως.Και στα φανάρια η λαδίλα περίμενε παρέα το πράσινο!!! Είχε πάντως την πλάκα του το θέμα.Γι'αυτό ο Παντελής με το που τη βάζει μπροστά φεύγει κατευθείαν :yeye:

Όταν λέω να με εξυπηρετεί εννοώ κυρίως το θέμα της αξιοπιστίας γιατί είμαι αρκετά πολυάσχολος και ο χρόνος μου περιορισμένος, ειδικά αυτή την περίοδο(τελευταία 15 χρόνια) :time:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλωσόρισες dp chef!!!!

Από αξιοπιστία η Vespa είναι στην κορυφή!

Βρες μια 200άρα σε καλή κατάσταση και με ένα καλό λαδάκι δεν θα έχεις και μυρωδιά.

στην Πανελλήνια μας πέρσυ είχα δίπλα μου έναν ΒΜWδάκια και βλέποντας τα αγωνίσματα μας, μου είπε:

Πάντως ξέρετε να περνάτε καλά!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λόγος που γράφτηκα και έθεσα τα ερωτήματα μου είναι γιατί διαβάζοντας τa post τις προηγούμενες μέρες, διέκρινα κυρίως στα τεχνικά θέματα ότι βρίσκονται στο forum άνθρωποι σοβαροί με γνώση και διάθεση για βοήθεια.

Χαίρομαι γιατί βλέπω ότι στην τρίτη και πιο σημαντική ερώτηση σας βλέπω μέχρι στιγμής κατηγορηματικούς!!

Καλά πάμε!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάλως ήρθες και απο εμένα.

Να πάρεις βέσπα,ετσι και αλλιώς απο αυτά που γράφεις μάλλον θα πάρεις!!

Στα ερωτήματα σου:

1)Η 150αρα ειναι λίγο αδύναμη.Ναι μεν εχει κοντή κλιμάκωση ταχυτήρων που τη βοηθάει σε χαμηλές ταχύτητες αλλά θέλει βελτιώσεις για να αποδώσει και ψηλά.Στα ειπε και ο Αντρεας πιο πάνω.

2)Στο θέμα καπνίσματος.Μάλλον αυτή που οδήγησες είχε εξάτμιση γεμάτη λάδια και καπνιές από τα χρόνια.Είναι και αυτός ενας λόγος γιά το αναιμίκο τράβηγμα πού έχει η βέσπα του φίλου σου.Αν γίνει σωστά η μίξη με 2% λάδι συνήθως δεν καπνιζουν.

3)Η ΡΧ 200 είναι ενα αξιόπιστο μηχάνημα με καλύτερες επιδόσεις παντού.Οχι τεράστιες διαφορές αλλα αρκετά καλύτερες επιδόσεις.Αν συντηρείται σωστά(μπουζακι,καλα λαδακια μιξης,λαδάκι στο κιβώτιο) δέν θα σε προβληματίσει ποτέ.

Ελπίζω να σε βοήθησα στις απορίες σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε αδελφέ, τι το τυραννάς; Σε βλέπω να διστάζεις περισσότερο χρόνο απ' όσο θα πρεπε. Τα πράγματα είναι απλά: Γουστάρεις βέσπα!

Δεν τρέχει τίποτα, δεν είσαι δα και gay!!! :lol1:

Πέρα από την πλάκα, το σημαντικό είναι ότι έχεις εγγραφές στο υποσυνείδητό σου από βέσπες και είναι σημαντικό να εξερευνήσεις λίγο δίχρονο παρελθόν σου και τις αναμνήσεις σου με βεσπιά (βλέπε: παππούς, μπαμπάς) Εν ολίγοις, το έχεις στο αίμα σου!!

Εντέλει αν ανακαλύψεις στο μέλλον ότι δεν γουστάρεις άλλο, την πουλάς σε μιά καλή τιμή γιατί όλο και κάποιος θα βρεθεί να την πάρει. Βέσπα χαμένη δεν πάει.

Ολοι οι άλλοι είναι αρνητικοί γιατί όλοι οι άλλοι δεν είναι εσύ. Αν κάνεις αυτό που σου λένε οι άλλοι ζεις την δικιά τους ζωή, όχι την δική σου. Στο κάτω κάτω δεν την κάνεις και tatoo...Αν την βαρεθείς ή δεν γουστάρεις αλλο, πούλα την. Ειπαμε, χαμένη δεν θα πάει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμπληρώνω: Αν δεν είναι η βέσπα μηχανάκι για καθημερινή δουλειά και ευχαρίστηση, ποιό είναι;; Μα γι αυτό σχεδιάστηκε...

Σε βλέπω να την πουλάς τη BMW αργά ή γρήγορα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχε υπόψιν οτι η 200αρα καίει αρκετά παραπάνω απο την 150 αλλα εχει μηδενική συντήρηση σε σχεση με το bmw, για όλα τα άλλα οτι είπαν οι παραπάνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν λέω να με εξυπηρετεί εννοώ κυρίως το θέμα της αξιοπιστίας γιατί είμαι αρκετά πολυάσχολος και ο χρόνος μου περιορισμένος, ειδικά αυτή την περίοδο(τελευταία 15 χρόνια) :time:.

τα τελευταία 15.000χλμ (με καθημερινη χρηση στην πολη και 2 φορες διακοπες στο εξωτερικό) μου εχουν στοιχίσει δύο μπουζι, δυο αλλαγές λαδιών και μια αλλαγή σιαγόνες. (Ολα τα αλλαξα προληπτικά)

Παρε και καταλαβε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απόψεις σας με βοηθάτε πολύ.

Απλά να ξεκαθαρίσω ότι ο λόγος που το ψάχνω δεν έχει να κάνει με οτιδήποτε άλλο, εκτός από πρακτικά θέματα.Το συναίσθημα όπως και τον περισσότερο κόσμο με επηρεάζει σε μια απόφαση αλλά εγώ θέλω οπωσδήποτε και κάποια στοιχεία.

Το ότι μέσα από ένα forum μπορείς να πάρεις τη γνώμη και να μάθεις από τη εμπειρία των ειδικών για μένα είναι πολύ σημαντικό και το εκτιμώ πολύ.Και βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση ειδικός δεν είναι άλλος από κάποιον που κινείται καθημερινά με μια βέσπα!!

Μάλλον τελικά ψάχνω για 200άρα και υπάρχει ήδη pm απο ένα μέλος που προσφέρθηκε να βοηθήσει στην εύρεση!

Το θέμα της κατανάλωσης δεν είναι πρωταρχικής σημασίας αλλά φίλε "SokoNik" τι εννοείς λέγοντας αρκετά παραπάνω? Η 150 που είχα στα χέρια μου το ΣΚ έκαψε 4,3lt/100 και βέβαια τις διαδρομές τις έκανα μόνος μου(η γυναίκα ούτε να ανέβει δέχτηκε :kapnogono4: .)

Με βλέπω να το κάνω μονόσελο :travolt:

Φίλε Anthreas και κατάλαβα και παίρνω(όταν βρω) :sombrero3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίος!

Αντε με το καλο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα της κατανάλωσης δεν είναι πρωταρχικής σημασίας αλλά φίλε "SokoNik" τι εννοείς λέγοντας αρκετά παραπάνω? Η 150 που είχα στα χέρια μου το ΣΚ έκαψε 4,3lt/100 και βέβαια τις διαδρομές τις έκανα μόνος μου

Αναλόγως το δουλεμα που θα της κάνεις και ποσο καλά ρυθμισμένη είναι, γυρω στα 5,5-6 λογικα.. Να πώ την αλήθεια δεν το εχω μετρήσει ακριβώς αλλα επειδή δουλευω 150αρα συνεχώς η 200αρα μου φαίνεται οτι καίει πολύ, υπολόγισε και το λάδι στο κόστος, ενα καλό λαδάκι εχει τουλάχιστο 12-15 € το λιτρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρυθμισμένη σωστά θα είναι σίγουρα γιατί τα προσέχω, αλλά όσο αφορά το δούλεμα............δε μπορώ να πάω αλλιώς :plane: .

Ειλικρινά ποντάρω σε αυτό και ελπίζω η Ιταλίδα με το χαρακτήρας της να καταφέρει να με στρώσει γιατί μέχρι στιγμής κανένα 2τροχο ή 4τροχο δεν τα κατάφερε και δεν είμαστε μόνοι μας!!!

Τέλος πάντων τα 6 λίτρα (μαζί με το λάδι) σαν κατανάλωση 200cc δεν είναι και λίγα αλλά αν είναι να έχεις καλύτερες επιδόσεις για καλύτερη ενεργητική ασφάλεια και πιο άνετη οδήγηση τότε δεν πειράζει.

Πάντως αυτό που παρατήρησα στις διάφορες συζητήσεις είναι ότι η κατανάλωση στη vespa είναι κάτι πολύ σχετικό.Βλέπεις αρκετές διαφοροποιήσεις στα ίδια μηχανάκια.Το φιλαράκι με την px150 μου έλεγε ότι η κάθε vespa έχει το δικό της χαρακτήρα και συμπεριφορά και καμία δεν είναι ίδια με την άλλη.Δεν ξέρω πόσο μύθος μπορεί να είναι αυτό αλλά αν ισχύει έστω και λίγο μ'αρέσει.Σημαίνει ότι (θα) καβαλάμε κάτι μοναδικό!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημαίνει ότι (θα) καβαλάμε κάτι μοναδικό!!

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!!!

καλώς ήρθες στην πραγματικότητα!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο θεμα καταναλωση θελω να πω και εγω οτι με ΡΕ200 οσο ηταν νορμαλ σε μεικτες συνθηκες ειχε καταναλωση 4,3 λιτρα/100 χλμ.Το λαδι ειναι σαν καταναλωση στανταρ 2% οποτε το κοστος του εχει να κανει με το ποσο κανει το λαδι που παιρνει ο καθενας!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και πραγματικά χαίρομαι που μπήκα σε αυτή την οικογένεια.

Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή αν πήρα την σωστότερη απόφαση, αλλά την πήρα με την καρδιά μου και αυτό μου φτάνει!!!

Αποφάσισα να βρω μια vespa της οποίας ο κινητήρας τουλάχιστον να είναι σε καλή κατάσταση και να ξεκινήσω να τη φτιάχνω από την αρχή.Δηλαδή να λυθεί κανονικότατα, να βαφτεί στο χρώμα της αρεσκείας μου και να μονταριστεί ξανά αλλάζοντας ότι μπορεί να χρειαστεί.

Η σκέψη αυτή με βασάνιζε έντονα εδώ και 2 μέρες και το μόνο που με κόλλαγε ήταν ότι ο χρόνος μου λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων είναι πολύ περιορισμένος. Αλλά και μόνο που θα μπω σε μια τέτοια επώδυνη διαδικασία σε μια δύσκολη περίοδο, νομίζω θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη αξία στην κυρία που θα αναγεννηθεί και στον δεσμό που θα υπάρχει μεταξύ μας.

Ευτυχώς στην όλη προσπάθεια θα έχω (δεν το ξέρει βέβαια ακόμα) βοηθό τον πατέρα μου που μαστορεύει όλη του τη ζωή τα πάντα και ψοφάει για consept και κατασκευές παντός τύπου.Τώρα όσο αφορά το θέμα του χώρου υπάρχει κάποιο πρόβλημα γιατί δεν έχω γκαράζ αλλά έχω σκεφτεί κάτι (προβλέπεται γκρίνια γιατί και κάποιοι άλλοι δεν το ξέρουν ακόμα), και θα βρεθεί η άκρη.

Θέλω να ξέρετε ότι μεγάλο ρόλο έπαιξε στην απόφασή μου το κλίμα που επικρατεί σε αυτό το forum και η νοσταλγία ή ρομαντισμός ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε υπάρχει εδώ μέσα για πράγματα απλά, γνήσια, αυθεντικά, μοναδικά!!!!

Ζούμε μια καθημερινότητα που μας μετατρέπει άλλους λιγότερο κι άλλους περισσότερο σε αγρίμια που πρέπει να φερθούν ανάλογα για να επιβιώσουν .Ίσως χρειαζόμαστε κάτι, το οποίο να μπορεί να μας μεταφέρει σε εποχές πιο ανθρώπινες, σε εποχές που πράγματα όπως οι αξίες η απλότητα και η συναναστροφή είχαν νόημα.Ίσως χρειαζόμαστε μια χρονομηχανή να μας μεταφέρει για λίγες ή πολλές στιγμές εκεί πίσω που υπήρχαν όλα αυτά.

Μπορεί να είναι η vespa αυτή η χρονομηχανή?

Για εμένα...................ο χρόνος θα δείξει!!!

:thankyou:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η καινούργια 150αρα 2011 χωρίς να πειράξεις τίποτα καίει περίπου 3,4lt/100 χιλ. Τα 85 -90 χιλίομετρα τελικής ταχύτητας είναι υπεραρκετά για να κάνεις

δουλεία σου όπως απο οτι κατάλαβε θες. Οσο για την λαδίλα στη καινούγια αν δεν πειραχτεί η καταλυτική εξάτμιση με το διπλό φίλτρο δεν βγάζει καθόλου κάπνα, ίσως πολυ λίγο στο ξεκίνημα αν ξεχάσεις παραπάνω το τσοκ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά σου φίλε!

Σε νοιώθω, κυκλοφορώ καθημερινά τα 2 τελευταία χρόνια με μια Moto Guzzi 1200 sport. 260+ κιλά κτήνος αερόψυκτο που ασφυκτιά μέσα στη πόλη...

Βενζίνες σέρβις λάδια + εξτρά (π.χ. στατικό πέσιμο 500ευρά μίνιμουμ)...Στα 10,000 χλμ ετησίως με 9 lt / 100km... άστα... κανα 250άρι το μήνα... ΜΙΝΙΜΟΥΜ...

Πιθανότητα να παρκάρεις στο κέντρο, λίγο καλύτερα από αυτοκίνητο...

Η βεσπούλα από την άλλη έχει σχετικά μηδενικο κόστος συντήρησης και κάτω από τη μισή βενζίνη η 200άρα.. Η 150άρα το 1/3

Οι ταχύτητες που μπορεί να κινηθεί είναι αξιοπρεπέστατες (δεν σέρνεται) κουβαλάς τα πάντα, κάνεις τη δουλειά σου, κάνεις χαβαλέ, δε σε νοιάζει αν στη ρίξουν κάτω, και ΟΛΕΣ θέλουν να πάνε βόλτα με τη χαριτωμένη βεσπούλα ... Πιο δύσκολα ανεβαίνουν στο κτήνος στη μηχανάρα, πίστεψε με...

Στο τέλος όλοι θα καταλήξουνε με μια βέσπα όπως παλιά, αν όχι με πατίνι... :yeye:

Share this post


Link to post
Share on other sites

δε σε νοιάζει αν στη ρίξουν κάτω,

δεν ξερω για σενα,

εμενα παντως αν μου τη ριξουν κατω

με βλεπω καπως ετσι! :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf:

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ξερω για σενα,

εμενα παντως αν μου τη ριξουν κατω

με βλεπω καπως ετσι! :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf:

Σου'χω πατέντα που ακόμα και να τη ρίξουν δε τρέχει τίποτα.... :sombrero3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω ενα 1150GSA '05 σαν το δικο σου

προσφατα πηρα μια px150 '06 tnt περτικαλι με 32Κ οπως γραφει το κοντερ

πηρα 150 για το θεμα της καταναλωσης και μονο

εκανα για αρχη μια αλλαγη λαδιων και ενα καθαρισμα το καρμπυρατερ (προληπτικα)

ειχα ενα innova 125 αλλα δεν την παλευα αλλο (απο 15 χρονων εχω παπακι)

η βεσπα απλα δεν παιζεται....μλκια εκανα τοσα χρονια....ειναι απο τα λιγα μηχανακια με χαρακτηρα, που γουσταρεις να οδηγας καθημερινα

δεν πηρα βεσπα για το γκαζι της, για τα φρενα της ή τις αναρτησεις της......πηρα βεσπα για μενα....

ασε που αποτελει τρελη βαση για να την κανεις οπως εσυ γουσταρεις....εχει τα παντα απο ανταλλακτικα και ειναι και ψιλο οικονομικα

παρε βεσπα

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστα τα λες:

Παρε Vespa

Κανει Καλο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

πηρα βεσπα για μενα....

Παρε Vespa

Κανει Καλο!

μπραβο παιδες! ωραιες ατακες!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τάσο γειά σου...bogser εδώ!!!

να την χαίρεσαι φίλε, ευχομαι να μας συναντήσεις σε κάποια πανελλήνια!!! γιατί όχι στην Καλαμπάκα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now