Welcome to Vespa Forum Hellas

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτόν τον ιστότοπο υποβάλλοντας το δικό σας περιεχόμενο ή απαντώντας σε υπάρχον περιεχόμενο. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε το προφίλ σας, να λάβετε σημεία φήμης ως ανταμοιβή για την υποβολή περιεχομένου, ενώ ταυτόχρονα θα επικοινωνείτε με άλλα μέλη μέσω των δικών σας ιδιωτικών εισερχομένων, καθώς και πολλά άλλα! Αυτό το μήνυμα θα καταργηθεί μόλις συνδεθείτε.

  • Announcements

    • ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ   09/27/2018

      ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΛΕΣΧΗ VESPA ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
      Αγαπητά μέλη, 
      με χαρά σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του νέου μας χώρου, που θα γίνουν το ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 / 10 / 2018, ΩΡΑ 19:00, για να σας κεράσουμε μεζεδάκια, γλυκό και κρασί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Βασιλείου του Μεγάλου 39, Αθήνα (πίσω από την εκκλησία του Αγ. Βασιλείου - Ρουφ) 
      ΧΑΡΤΗΣ : https://goo.gl/z4ggNk Σας περιμένουμε όλους με χαρά, 
      Το Δ.Σ. __________________ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΦΑΓΗΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ
      Σ' αυτή τη λέσχη όλα τα κάνουμε εθελοντικά. Το ίδιο θα κάνουμε και για το κέρασμα των εγκαινίων.
      Για την εθελοντική προετοιμασία φαγητού, γλυκών κλπ. επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο εκδηλώσεων, χοροεσπερίδων, γάμων, πανηγυριών και γλεντιών γενικά, Μάκη Παρασκευαίδη στο 6930 718 216.
      Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη, γιατί είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα !!! 

LAMBRETTA LI 150 S3 -INOCCENTI- Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

26 posts in this topic

'Ετος περι το 1964 ο πατέρας μου αποκτα μια LAMBRETTA LI 150 S3 προερχόμενος από vespa.Στη LAMBRETTA ως το κύριο μεταφορικό μεσο καθόμουν αρχικά όρθιος στην ποδιά κρατώντας το τιμονι κι αργότερα μεγαλώνοντας λίγο, πίσω στο μονόσελο.

    Όμορφες αναμνήσεις...ο αέρας που με χτυπούσε στις μικρές εξορμήσεις εκτός πόλης,ο ήχος του κινητήρα,η μυρωδια της ζεστής λαμαρίνας το καμμένο βενζινόλαδο αποτυπώνονται δυνατά στο μυαλό ενός παιδιού.

    Γύρω στο1978 και με τον πατέρα μου να μην βρίσκεται στη ζωή και γω περίπου στα 15 άρχισα τις πρώτες βόλτες..μαγικές στιγμές.

   Στα 18 δίπλωμα, νόμιμος πλέον,καβαλώντας το θηρίο ,έτσι το βλεπα τότε ώς τα 22.Αργότερα περιπλανήθηκα στον κόσμο του δίτροχου με πολλές μηχανές κυρίως μεσαίες on off,παράλληλα  η LAMBRETTA αναπαυόταν στο πατρικό για 30 και χρόνια χωρίς να λειτουργήσει ποτέ και μάλιστα έξω στην αυλή.

  Εδώ και κάποια χρόνια υπόβοσκε μέσα μου η μεγάλη ιδέα, ανασταλτικός παράγοντας όμως τα ανταλλακτικά.Η αποκάλυψη ήρθε απ το ιντερνετ... κι απ αυτό το forum.

  Έτσι φέτος τον Ιούνιο του 2013 πήρα τη μεγάλη απόφαση,τηλέφωνο σε φίλο, κουβάλημα με αγροτικό και βρέθηκε στην αυλή τού σπιτιού μου..

 Μεγάλος προβληματισμός,τι κάνουμε τώρα? αναθέτουμε την εργασία αλλού? ή μόνος κι όπου βγει?

Προχωρώ με τη συνέχεια αργότερα.Να ο πατέρας μου με την πρώτη vespa κάπου στα 1960 post-6529-0-55908400-1388052715_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δείξε μας σε τι κατάσταση είναι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπραβο chris, βαλε φωτο οπως λεει ο βεσπιστι, και αν εχεις και φωτο παλιες με τον πατερα σου και τη λαμπρετα του,θα ηταν χαρα μας να τις δουμε.

Γενικα το μονος σου εχει πιο πλακα...βασικες προυποθεςεις : να εχεις χρονο εργαλεια χωρο ορεξη και το βιβλιο του Sticky ( kai να ξερεις λιγα αγγλικα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-6529-0-50678800-1388214631_thumb.jpΈτσι πήρα τη μεγάλη απόφαση,να τη λύσω μόνος μου κι όπου βγει.Στοιχειωδώς πιάνουν τα χέρια μου,εχοντας και τα βασικά εργαλεία ξεκίνησα με το ξεβίδωμα της πρώτης βίδας στην ποδιά...κολλημένη, η λύση γωνιακός τροχός.Αυτό ήταν!           post-6529-0-92568300-1388214391_thumb.jp   1979 

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή αρχή!

Share this post


Link to post
Share on other sites

με το καλό!!! :kapnogono4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαπιστώνω στην πορεία οτι το λύσιμο της LAMBRETTA σε σπρώχνει να το συνεχίσεις μέχρι τέλους, έχοντας τα βασικά και μόνο εργαλεία,δημιουργώντας αυτό το συναίσθημα σχεδόν απ την αρχή.

 Αυτοί που το επιχείρησαν με καταλαβαίνουν,θυμίζει κάτι παιχνίδια που τα συναρμολογούσαμε πιτσιρικάδες τα λύναμε κατόπιν κ.ο.κ.

 Εδώ θα σταθώ και θα πω στον κάθε διστακτικό να προχωρήσει,θα νιώσει μεγάλη ικανοποίηση!

 Αυτή είναι η ομορφιά της LAMBRETTA!!!post-6529-0-55793300-1388328074_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπραβοοορε φιλε.. προχωραα δυντααα και βγαλε φωτο για να γουσταρουμε.. αντε αντε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και κάτι άλλα κομματάκια..post-6529-0-47734900-1388392176_thumb.jppost-6529-0-59789100-1388392240_thumb.jppost-6529-0-98257800-1388392294_thumb.jppost-6529-0-02415000-1388392357_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά προχώρησα στο κατέβασμα του κινητήρα,μεγάλο ζόρι οι βίδες του πύρου!post-6529-0-10623900-1388662324_thumb.jp

Οι ψύκτρες ήταν σαν ορυχείο!post-6529-0-36067000-1388662433_thumb.jppost-6529-0-03111400-1388662495_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνέχεια με το PLAYMOMILpost-6529-0-07795400-1388662817_thumb.jppost-6529-0-57511800-1388662870_thumb.jppost-6529-0-63982400-1388662927_thumb.jppost-6529-0-67658400-1388662979_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ή αλλιώς...post-6529-0-05625700-1388663446_thumb.jppost-6529-0-19022500-1388663487_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία. Βιδες το έκανες. Κοιτα να σώσεις οσο πιο πολλα πράγματα μπορείς. Απο το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο. Τα ανταλλακτικα για τις λαμπρεττες ειναι αρκετά ακριβά. Ασε που τα παλιά έχουν καλύτερη εφαρμογή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά το πας!

Σώσε τα πράγματά της!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επόμενο ζήτημα η αφαίρεση χρώματος.Πρώτη σκέψη η αμμοβολή,αλλά μέχρι να φτάσω εκεί δεν κάνω μια απόπειρα μόνος μου με το μπλακ&ντεκερ  και συρματόβουρτσες!

Αρκετές μέρες τρίψιμο με γυαλόχαρτα το καλοκαίρι και μείον πέντε κιλά,καλό σπορ!post-6529-0-17525500-1389262092_thumb.jppost-6529-0-33024400-1389262213_thumb.jppost-6529-0-66529000-1389262275_thumb.jppost-6529-0-12351400-1389262460_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίος!

Βγάλε και την κλειδαριά του τιμονιού, την κλειδαριά από το ντουλαπάκι και το πορτάκι της τάπας του τεπόζιτου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν φεύγει η σκουριά έτσι!!! Μην κουράζεσαι τζάμπα. Πίστεψε με το έχουν κάνει και άλλοι αυτο το ΛΑΘΟΣ. Μπορείς να αφαιρέσεις πολλα πανω απο το σασι αλλα η σκουριά ειναι ανέφικτο να εξαφανιστεί 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστό,πλήρως δεν εξαφανίζεται η σκουριά,σταματάει όμως να δημιουργείται.Η σκουριά ειναι η χημική ένωση οξείδιο του σιδήρου.Το οξυγόνο και η υγρασία της ατμόσφαιρας αντιδρούν με το μέταλλο και προκύπτει αυτή η χημική ένωση.

Άν γίνει σωστό αστάρωμα και βάψιμο εμποδίζεται η εξάπλωσή της.Κάποιοι μάλιστα ασταρώνουν επίτηδες ελαφρά σκουριασμένη επιφάνεια μετατρέποντας τη σκουρια σε στερεό υλικό.

Συνέχισα με το αστάρωμα...post-6529-0-48369900-1389691987_thumb.jppost-6529-0-30407000-1389692049_thumb.jppost-6529-0-79682600-1389692123_thumb.jp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίος! Το ντουλαπάκι, την κλειδαριά του και το στάντ γιατί δεν τα έβγαλες;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η βάση του σταντ είναι ηλεκτροκολλημενη απο παλιά επισκευή κι απέφυγα τη διαδικασία να την κόψω,όσο για το ντουλαπάκι και την κλειδαριά του ,φοβήθηκα μην τα χαλάσω.Ας αφήσουμε και κάτι!!

Βρε μάτι πού χετε!! χα!χα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ως εκεί έφτασα μέχρι τώρα,δύο και μήνες καθημερινής εργασίας το καλοκαίρι,τα κομμάτια της lambretta αναπαύονται στην αποθήκη περιμένοντας την άνοιξη για τη συνέχεια.Δε μπόρεσα μόνο να βγάλω τα ελατήρια της μπροστινής ανάρτησης-θέλει το ειδικό εργαλείο-  θα πάει και στο μηχανουργό για κόλληση του στοπ όπως φένεται στην εικόνα..post-6529-0-93340300-1389939983_thumb.jpπό P7020139.JPG]post-6529-0-11713400-1389942013_thumb.jp

post-6529-0-37596600-1389940067_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο Χρήστο. Αν έχεις αποφασίσει να λύσεις το μπροστινό μόνος σου, αγοράσε το ειδικό εργαλείο για την συμπίεση του ελατηρίου. Μπορείς να το κάνεις και χωρίς αυτό αλλά είναι δύσκολο και επικίνδυνο (μπορεί να κανεις και ζημιά αλλα και να χτυπήσεις). Το βάψιμο έχεις αποφασίσει να το κάνεις μόνος σου;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι λέω, αλλα μέχρι να φτάσω εκεί, θέλει πολλή μελέτη στο συνδυασμό χρωμάτων που σκεφτομαι να κάνω,χώρος κινητήρα,ράχη,ποδιές, κλπ. Το σίγουρο είναι πως τα μονόσελα θα γίνουν σε καφετί δέρμα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

μην αφήσεις το μπροστινό χωρις να το λύσεις
εκτός και αν σκοπεύεις να αντλείς ικανοποιηση και χαρά μόνο μέσω της οπτικής οδού και δεν σε απασχολεί καθόλου η λειτουργικότητα και η ασφάλεια του οχήματος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαφώς, και θα μπουν καινουργια,μάλιστα καπου είδα ότι ο πύρος του μπροστινου συστήματος ανάρτησης made in India είναι άκρως επικίνδυνος,κόβεται στο σφίξιμο του παξιμαδιού...υπάρχει επίδειξη από παθόντα στο youtube,ψάξτε το!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now