Welcome to Vespa Forum Hellas

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτόν τον ιστότοπο υποβάλλοντας το δικό σας περιεχόμενο ή απαντώντας σε υπάρχον περιεχόμενο. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε το προφίλ σας, να λάβετε σημεία φήμης ως ανταμοιβή για την υποβολή περιεχομένου, ενώ ταυτόχρονα θα επικοινωνείτε με άλλα μέλη μέσω των δικών σας ιδιωτικών εισερχομένων, καθώς και πολλά άλλα! Αυτό το μήνυμα θα καταργηθεί μόλις συνδεθείτε.

  • Announcements

    • ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ   09/27/2018

      ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΛΕΣΧΗ VESPA ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
      Αγαπητά μέλη, 
      με χαρά σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του νέου μας χώρου, που θα γίνουν το ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 / 10 / 2018, ΩΡΑ 19:00, για να σας κεράσουμε μεζεδάκια, γλυκό και κρασί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Βασιλείου του Μεγάλου 39, Αθήνα (πίσω από την εκκλησία του Αγ. Βασιλείου - Ρουφ) 
      ΧΑΡΤΗΣ : https://goo.gl/z4ggNk Σας περιμένουμε όλους με χαρά, 
      Το Δ.Σ. __________________ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΦΑΓΗΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ
      Σ' αυτή τη λέσχη όλα τα κάνουμε εθελοντικά. Το ίδιο θα κάνουμε και για το κέρασμα των εγκαινίων.
      Για την εθελοντική προετοιμασία φαγητού, γλυκών κλπ. επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο εκδηλώσεων, χοροεσπερίδων, γάμων, πανηγυριών και γλεντιών γενικά, Μάκη Παρασκευαίδη στο 6930 718 216.
      Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη, γιατί είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα !!! 
Sign in to follow this  
Followers 0

καθαρισμος χωρου στροφαλου

34 posts in this topic

μπορει να γινει καθαρισμος στο χωρο του στροφαλου απο τυχον ρινισματα βγαζοντας μονο τον κυλινδρο και ανοιγοντας το καρτερ στη μεση ή πρεπει να βγει και το βολαν; ρωταω γιατι δεν εχω εξωλκεα και αν δεν χρειαζεται ειναι κριμα να τρεχω να παρω

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν το φυσήξεις καλά με το κομφλερ-κομπρεσέρ, ίσως δεν χρειαστεί να ανοίξεις το Κάρτερ στη μέση 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βγαλε το καρμπ και απο την εισαγωγη ριξε λαδι.Με αργη κινηση γυρνα το στροφαλο και εμπρος και πισω.Λογικα οτι εχει απο ρινισματα θα τα κατεβασει κατω.Μετα επανελαβε με βενζινη οτι εκανες και με το λαδι.Με ενα πανι προσπαθησε να βγαλεις οτι φαινεται μεσα στο στροφαλοθαλαμο.

Αφου κανεις αυτο ξαναριξε βενζινη και με το κομπρεσερ φυσα(αφου φορεσεις γυαλια προστασιας)για να βγαλεις οτι αλλο εχει μεινει μεσα στο θαλαμο.

Να ξερεις ομως οτι μπορει ενα ή παραπανω ρινισματα ισως να εχουν κανει ζημια στα καρτερ....Η καλυτερη λυση ειναι να ανοιξεις τα καρτερ και να ελεγξεις για τυχων ζημια....

Αληθεια,απο τι εχει υπολειματα ο στροφαλος;

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 τρυπια πιστονια :travolt: εβρεθηκε το προβλημα ομως που δεν το ηξερα και τωρα θα γινει σωστη δουλεια. τι αλλα θα χρειαστω; λεω να βγαλω τη στροφαλομπιελα τελειως να το καθαρισω λιγο καλυτερα, μια σφυρια ειναι ουτως η αλλως αν το ανοιξω απο την μερια της καμπανας. ολα τα ρουλεμαν; εχω αυτο στο κουτι του δεν χρειαζεται να το αγορασω. νομιζω τα αλλα ειναι πιο φθηνα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τι εγινε η ζημια;Αν θες πες μας για να μαθαινουμε.

Θα πρεπει να δεις τα καρτερ για χαρακιες,ειδικα στο σημειο που σφραγιζει ο στροφαλος την εισαγωγη.

Θα αλλαξεις ολα τα ρουλεμαν,τις τσιμουχες του στροφαλου και μιας που θα το ανοιξεις αλλαξε και σταυρο ταχυτητων.Το ρουλεμαν που εχεις βαλει στο λινκ καλο θα ειναι το κομματι που παει στον στροφαλο να στο περασει μαστορας....

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο πολλαπλασιαστη. εστελνε περισοτερο ρευμα γιατι μαλλον εχει χαλασει και ανεβαζε τρελες θερμοκρασιες. θα ελεγθει και ο χρονισμος (avans) και η ρυθμιση του καρμπυρατερ στο τελος απο μαστορα μηπως εφτεγε και αυτο. επισης προληπτικα λεω να αλλαξω μουζοπιπα και καλωδιο, σωληνακι βενζινης και να καθαρισω ντεποζιτο και καρμπυρατερ

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο πολλαπλασιαστη. εστελνε περισοτερο ρευμα γιατι μαλλον εχει χαλασει και ανεβαζε τρελες θερμοκρασιες. θα ελεγθει και ο χρονισμος (avans) και η ρυθμιση του καρμπυρατερ στο τελος απο μαστορα μηπως εφτεγε και αυτο. επισης προληπτικα λεω να αλλαξω μουζοπιπα και καλωδιο, σωληνακι βενζινης και να καθαρισω ντεποζιτο και καρμπυρατερ

Αν εισαι με πλατινες φταιει και η κοντεσσα

Share this post


Link to post
Share on other sites

ακυρο τελικα. ΘΑ ανοιξω τα καρτερ αλλα δεν θα βγαλω την στροφαλομπιελα γτ θελει ειδικο εργαλειιο για να ξαναμπει. Πηρα εξωλκεα παρολα αυτα της nikme. Ποιο αθλια κατσκευη δεν εχω ξαναδει, χειροτερο και απο κινεζικο προιν βγαζει η χωρα μας.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν εισαι με πλατινες φταιει και η κοντεσσα

 

Με ηλεκτρονικη ειναι

τι ειναι αυτο;

Ο πυκνωτης των πλατινων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανοιξα το μοτερ και οντως ειναι μεσα στα γρεζια και πρεπει να καθαριστει. Θα χρειαστω σταυρο καθως ειναι χαλια εμφανισιακα ( δεν μου εκανε τιποτα περιεργο στην οδηγηση, επισης και τα λαστιχακια που χτυπαει το γραναζι της μανιβελας. Εχω κολλησει στο να βγαλω τον στροφαλο απο την αλλη μερια τωρα. να το κανω ή οχι; Τα τσιμουχακια θα τα αλλαξω, αν το βγαλω, αυτο ειναι το θετικο. Αλλα μετα πως τον ξαναβαζω; Γινεται χωρις ειδικο εργαλειο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καρτερ το εξωτερικο εχεις ξεμονταρει απο το στροφαλο;Αν ναι,φοβασαι δηλαδη να βγαλεις το στροφαλο απο τη μερια της καμπανας. Με μια ματσολα χτυπας με προσοχη απο την πλευρα της καμπανας και θα βγει.Και πρεπει να βγει γιατι αν εχει γινει ζημια που πρεπει να δεις σε αυτη την πλευρα του μοτερ ειναι.

Τον βαζεις ή με τον ιδιο τροπο που θα τον βγαλεις ή βαζοντας τον στην καταψυξη και τοποθετοντας τον εχοντας ζεστανει με θερμοπιστολο το ρουλεμαν του στροφαλου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επισης βρηκα πως γινεται και βαζοντας πολλες ροδελες και μετα το σφιγγεις με το παξιμαδι και το τραβαει. ΘΑ τον βγαλω αλλα πρεπει να βρω δφυροκατσαβιδο γιατι εχει μαμηθει το πυργακι και κλοτσαει με καστανια. Ξεμονταροντας το μεχρι εδω δεν εχω βρςι καμια σφηνα μισοφεγγαρο. Που τις εχει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανενας; δωστε λιγο τα φωτα σσς δεν βγαζω ακρη

Share this post


Link to post
Share on other sites

image-943.png
το 7 & 10  στο σχεδιο ειναι οι σφήνες, η 7 ειναι πιο μικρη, και η 10 μεγάλη 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το λοιπον που εχω φτασει. Τις σφηνες τις ειδα ευχαριστω πολυ, χαμπαρι δεν τις ειχα παρει, νομιζα οτι ηταν εξωγκομα του στροφαλου εργοστασιακο . Η σφηνα απο την μερια της καμπανας για καποιο λογο ειχε φαει την εδρα της, δηλαδη επεπλεε μεσα στην θεση της και οχι σφηνωμενη οπως θα επρεπε. Το αποτελεσμα ηταν να κολλησει το γραναζι που γυριζει την αντλια λαδιου πανω στον στροφαλο. Προσπαθοντας να βγαλω το στροφαλο δεν εφυγε σαν ροδελα γιατι ειχε κολλησει απο το φουσκωμα του στροφαλου. Οπως καταλαβενεται ηθελε αρκετο κοπανημα, για να βγει ο στροφαλος, το οποιο εγινε  με το παξιμαδι της καμπανας στην θεση του για να μην φαω τις βολτες. Αυτο ομως δεν εγινε γιατι ημουν πολυ τυχερος, εσπασε το παξιμαδι και το πηρα χαμπαρι αργα καθως μαμηθηκαν οι βολτες. Εχει και καλυτερο, η σφηνα δεν πιανει και μεσα στο μπρουτζινο πλατο; ε εσπασε και αυτο. Δοκιμασα καινουρια σηνα και σφηνωνει καλα. Τελος ο μισος στροφαλος απο την μερια της καμπανας εχει δυο γραμμες απο τα ρινισματα βαθος μισου χιλιοστου. Οποτε ψαχνω  στροφαλομπιελα και για αυτο

03282.jpg.

Αν καποιος εχει μεταχειρισμενο κατι και δεν θελει ζυγισμα ας σφυριξει

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου ανοιξα λοιπον μοτερ αλλαχτηκαν στροφαλομπιελα, τσιμουχες στροφαλου, κυλινδροπιστονο ρεκτιφιε, πολλαπλαστης, εξατμιση (ειχε τρυπισει), ολη η καμπανα και διαφορα αλλα μπιχλιμπιδια εχω το εξης θεμα. Το μοτερ ετοιμο επανω στη κοζα αλλα δν μπαιρνει μπροστα. βενζινη κατεβαζει στο καρμπυρατερ αλλα δν εχω σπινθηρα (μονο μια φορα εφερε μια σπιθα που το δοκιμαζα πανω στο μπουζι για μισο δευτερολεπτο). δοκιμασα και τον παλιο πολλαπλαστη που χε προβλημα αλλα χαμπαρι. Δοκιμασα και το παλιο μοπουζοκαλοδιο αλλα τιποτα. Τα πραγματα που αλλαχτηκαν aftermarket ειναι εξατμιση (sito plus), καμπανα (LML), στροφαλομπιελα (RMS),πιστονι (meteor). To avans ειναι ενα χιλιοστο πριν το ΙΤ, ετσι ηταν και πριν. Εχω αφησει το καρμπυρατερ στην πισω κατω βιδα στην μιαμιση στροφη πριν το σφιξιμο οπως λεει το manual αλλα μαλλον ειναι προβλημα με τα ηλεκτρικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου ανοιξα λοιπον μοτερ αλλαχτηκαν στροφαλομπιελα, τσιμουχες στροφαλου, κυλινδροπιστονο ρεκτιφιε, πολλαπλαστης, εξατμιση (ειχε τρυπισει), ολη η καμπανα και διαφορα αλλα μπιχλιμπιδια εχω το εξης θεμα. Το μοτερ ετοιμο επανω στη κοζα αλλα δν μπαιρνει μπροστα. βενζινη κατεβαζει στο καρμπυρατερ αλλα δν εχω σπινθηρα (μονο μια φορα εφερε μια σπιθα που το δοκιμαζα πανω στο μπουζι για μισο δευτερολεπτο). δοκιμασα και τον παλιο πολλαπλαστη που χε προβλημα αλλα χαμπαρι. Δοκιμασα και το παλιο μοπουζοκαλοδιο αλλα τιποτα. Τα πραγματα που αλλαχτηκαν aftermarket ειναι εξατμιση (sito plus), καμπανα (LML), στροφαλομπιελα (RMS),πιστονι (meteor). To avans ειναι ενα χιλιοστο πριν το ΙΤ, ετσι ηταν και πριν. Εχω αφησει το καρμπυρατερ στην πισω κατω βιδα στην μιαμιση στροφη πριν το σφιξιμο οπως λεει το manual αλλα μαλλον ειναι προβλημα με τα ηλεκτρικα

τα καλωδια του μανιατου είναι σε καλή κατάσταση? Ή εχεις καπου βραχυκύκλωμα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ειχα θεμα πριν, πρεπει να βγαλω φτερωτη για να το ελενξω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ειχα θεμα πριν, πρεπει να βγαλω φτερωτη για να το ελενξω;

πανω στην ηλεκτρονικη τα εβαλες σωστα?

Ο διακόπτης-κλειδαρια ειναι on?

Μήπως ειναι λαδωμενο το μπουζι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

οπως ακριβω ηταν τα εβαλα. τεσσερα καλωδια ειναι ολα και ολα και με χρωματα. το διακοπτη δεν το πειραξα. η μιζα δουλευει. δεν ξερω με ποια σειρα πρεπει να αρχισω να κοιταω καλωδιωσεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα απο λιγο ψαξιμο στο ιντερνετ ψιλοεβγαλα ακρη. Πανω στην ηλεκτρονικη εχει ενα καλωδιο που γειωνει στο μοτερ και 4 καλωδια με φισα. τα τρια (κοκκινο-ασπρο-πρασινο) πανε στο μανιατο (αν το λεω σωστα) και το αλλο ενα πρασινο στην πλεξουδα των ρευματων. Αποσυνδεσα αυτο που παει στην πλεξουδα και το μηχανακι με καμποσες προσπαθειες πηρε καμια δεκαρια φορες. Προκυπτουν δυο θεματα:

1.Παιρνει για πεντε δευτερολεπτα το πολυ και σβηνει. Σε αυτο το χρονο βγαζει πολυ ασπρο καπνο και κανει σαν να μενει απο βενζινη. Ειμαι ρυθμισμενος ξαναλεω μιαμιση στροφη πισω και δυομιση στο ρελαντι, με ο,τι συνεπαγεται αυτο. για να παρει το γερνω δεξια για λιγο γιατι δεν δουλευει το τσοκ μου.

2. Δεν ειμαι σιγουρος αλλα καπου δεν κανουν επαφη φωτα κ.α. Αυτο το λεω γιατι πηρε μια δυο φορες με το πρασινο καλωδιο της πλεξουδας πανω στην ηλεκτρονικη, αλλα και γιατι δεν ειχε θεμα τα φωτα του και τα ρευματα του πριν. εχω ελενξει την ασφαλεια ειναι οκ. Μπορει να παιζει ρολο και οτι εχει ξεφωρτισει λιγο η μπαταρια. Δεν με καιει πιστευω αυτο για αρχη αλλα το πρωτο θεμα.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ξεβιδωσα σταδιακα την βιδα του μιγματατος κατα 1/2 στροφη ακομα, οποτε 2 συνολο, και ξαναδοκιμαζα αφου το ξεμπουκωσα πρωτα με μανιβελιες βγαζοντας το μπουζι αλλα τιποτα. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

μάλλον έπιασε βρομιά κάποιο μπεκ του καρπυρατέ, δοκίμασε να το καθαρίσεις 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0