Welcome to Vespa Forum Hellas

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτόν τον ιστότοπο υποβάλλοντας το δικό σας περιεχόμενο ή απαντώντας σε υπάρχον περιεχόμενο. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε το προφίλ σας, να λάβετε σημεία φήμης ως ανταμοιβή για την υποβολή περιεχομένου, ενώ ταυτόχρονα θα επικοινωνείτε με άλλα μέλη μέσω των δικών σας ιδιωτικών εισερχομένων, καθώς και πολλά άλλα! Αυτό το μήνυμα θα καταργηθεί μόλις συνδεθείτε.

• Announcements

• ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ   09/27/2018

ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΛΕΣΧΗ VESPA ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
      Αγαπητά μέλη, 
      με χαρά σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του νέου μας χώρου, που θα γίνουν το ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 / 10 / 2018, ΩΡΑ 19:00, για να σας κεράσουμε μεζεδάκια, γλυκό και κρασί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Βασιλείου του Μεγάλου 39, Αθήνα (πίσω από την εκκλησία του Αγ. Βασιλείου - Ρουφ) 
      ΧΑΡΤΗΣ : https://goo.gl/z4ggNk Σας περιμένουμε όλους με χαρά, 
      Το Δ.Σ. __________________ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΦΑΓΗΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ
      Σ' αυτή τη λέσχη όλα τα κάνουμε εθελοντικά. Το ίδιο θα κάνουμε και για το κέρασμα των εγκαινίων.
      Για την εθελοντική προετοιμασία φαγητού, γλυκών κλπ. επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο εκδηλώσεων, χοροεσπερίδων, γάμων, πανηγυριών και γλεντιών γενικά, Μάκη Παρασκευαίδη στο 6930 718 216.
      Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη, γιατί είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα !!! 
Sign in to follow this  
Followers 0

Welcome - Bienvenuto

4 posts in this topic

Welcome to the first Greek forum dedicated to all the Vespa

and Lambretta enthusiasts.

This forum is for you as well the non Greek speaking Vespisti.

Please do not hesitate to ask anything you want about problems you might have with your Vespa or just simply pass by to say hello.

We will be happy to assist you and talk to you and maybe find a solution.

Enjoy your stay.

Benvenuto alla prima tribuna greca dedicata a tutti gli entusiasti di

Lambretta e di Vespa.

Questa tribuna è per voi pure il Vespisti parlante non greco.

Non esiti prego a chiedere qualche cosa che

desideriate circa i problemi potreste avere con il vostro Vespa o

passare appena semplicemente vicino all'opinione ciao.

Saremo felici di aiutarli e comunicare con voi e forse di trovare una soluzione.

Goda il vostro soggiorno.

Gracie

6 people like this

Sorry if this is in the wrong forum as my greek is terrible, lol

Could you tell me if there is a scooter club or scene in Rhodes :ok:

Hey there welcome...

So do you live in Rhodes?...

Well as far as I know there isnt any Scooter Club there but there are members of our Vespa Forum...

hello and welcome to our forum!ferrarigts is right!for the time being there is not a vespa club in Rhodes but we're working on it.there are two of us who live in Rhodes and they are members of the forum.Me and Dinos.We both live in the town of Rhodes,we own a PX 200 each and we are trying to gather all the vespa fans in Rhodes in order to create a club of vespa and classic motorcycle.so far we have not managed to do so!anyway!we'll be more than happy to help you if you need anything concerning parts, repair shops and information.And we'll definetely meet and have a coffee or something.tell us little bit about yourself!where are you from,where do you live in Rhodes,what model of vespa do you ride etc.etc!

Best regards,

Fotis